TMB reforçarà dos trams de la línia de bus V19 els caps de setmana
A partir del pròxim dissabte, 12 d’abril, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) reforçarà dos trams de la línia V19 (Barceloneta – Pl. Alfonso Comín) els caps de setmana i festius per millorar-ne el servei. Aquests reforços es componen de fins a 8 vehicles més i s’afegeixen a l’oferta regular existent, que es modula en funció de la demanda. La mesura permetrà millorar la freqüència de pas en els trams reforçats i evitarà l’acumulació de passatge en tota la línia. Durant els primers dies, hi haurà informadors i senyalització a les parades afectades.
El reforç del primer tram serà entre les parades del carrer de Praga amb la ronda del Guinardó (Metro Alfons X) i l’avinguda de la República Argentina (Metro Vallcarca) amb 4 autobusos de tipus estàndard amb una capacitat de 80 passatgers per vehicle. Aquest reforç funcionarà entre les 10.00 i les 18.00 h.
El segon tram que es reforça és entre les parades del passeig de Sant Joan amb el carrer de Còrsega (Metro Verdaguer) i la plaça de la Rosa dels Vents (zona Barceloneta) i es farà amb 4 vehicles articulats, amb una capacitat de 120 passatgers per unitat. Aquest segon reforç funcionarà entre les 10.00 i les 21.00 h.
La presidenta de TMB, Laia Bonet, ha valorat aquesta mesura de manera molt positiva, i diu: “Es tracta d’una nova iniciativa per millorar la mobilitat al voltant del Park Güell, un dels espais més concorreguts de la ciutat, i també regular la demanda que es genera els caps de setmana entre la zona del passeig de Sant Joan i la zona marítima.”