Dreceres de barcelona.cat

  • ajuntament.barcelona.cat
  • meet.barcelona
  • Info Barcelona
  • Guia BCN
  • Tràmits
  • Plànol BCN
  • Canals de comunicació
  • Com s'hi va

Català (Canviar idioma)

  • Català
  • Castellano
  • English
  • www.barcelona.cat
  • Català
  • Logo Ajuntament de Barcelona
  • www.barcelona.cat
  • Ajuntament de Barcelona

Dreceres de barcelona.cat

  • ajuntament.barcelona.cat
  • meet.barcelona
  • Info Barcelona
  • Guia BCN
  • Tràmits
  • Plànol BCN
  • Canals de comunicació
  • Com s'hi va

Català (Canviar idioma)

  • Català
  • Castellano
  • English
Vés al contingut

Mobilitat i transports

  • Subscriu-te al butlletí. Obre en una finestra nova
Inici
Menu navigation instructions

Instructions for screen readers and keyboard users

This menu requires arrow keys to be able to use it. The menu has up to three levels:

  • First level: main menu options
  • Second level: sub-options for elements from the first level
  • Third level: sub-options for elements from the second level

Browsing instructions:

  • Browse using the horizontal arrow keys on the first level of the menu.
  • Display and browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the first level.
  • Use the right arrow key to display the third level.
  • Browse the third level by using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the second level.
  • Alternatively, use the Enter key to display any level.
  • Qui som
    Qui som
    • Organització
    • Pla de Mobilitat Urbana
      • Mobilitat sostenible
      • Mobilitat equitativa
      • Mobilitat eficient
    • Ciutat Zero Emisions
      • Qualitat de l'Aire Obre en una nova finestra
      • Zona de Baixes Emissions Obre en una nova finestra
    • Òrgans de participació
      • Pacte per la Mobilitat
      • Pacte de mobilitat laboral
      • Consell Ciutadà Sostenibilitat Obre en una nova finestra
    • Entitats i operadors
  • Mitjans de transport
    Mitjans de transport
    • A peu
    • Bicicleta
    • Vehicles de Mobilitat Personal
    • Bus
    • Metro
    • Tramvia
    • Tren
    • Taxi
    • Cotxe
    • Moto
    • Vehicle compartit
    • Vehicle elèctric
    • Vaixell Obre en una nova finestra
    • Avió Obre en una nova finestra
  • Serveis
    Serveis
    • Com s'hi va Obre en una nova finestra
    • Estat del trànsit Obre en una nova finestra
    • Obres - Mapa Obre en una nova finestra
    • Aparcament
      • En superfície - Àrea Obre en una nova finestra
      • Subterranis Obre en una nova finestra
      • Aparcaments motos (superfície) Obre en una nova finestra
      • Aparcament motos (subsol) Obre en una nova finestra
      • Park&Ride Obre en una nova finestra
      • Persones amb mobilitat reduïda Obre en una nova finestra
    • Bicing Obre en una nova finestra
    • Punts recàrrega vehicle elèctric Obre en una nova finestra
    • Distribució Urbana de Mercaderies (DUM)
      • Oficina DUM
      • Estratègia DUM
      • DUM nocturna
      • Informació pràctica
    • Mobilitat escolar
      • Camí escolar Obre en una nova finestra
      • Permís de transport escolar Obre en una nova finestra
      • Seguretat i educació viària Obre en una nova finestra
    • Mobilitat turística
      • Bus turístic Obre en una nova finestra
      • Tramvia Blau Obre en una nova finestra
      • Funicular del Tibidabo Obre en una nova finestra
      • Telefèric de Montjuïc Obre en una nova finestra
      • Aeri del Port Obre en una nova finestra
      • Àrea aparcament bus Obre en una nova finestra
  • Tràmits i ajuts
    Tràmits i ajuts
    • Consultes més habituals
    • Targetes
      • T-16 Obre en una nova finestra
      • T-Verda Obre en una nova finestra
      • T-Aire Obre en una nova finestra
      • T-Mobilitat Obre en una nova finestra
      • Targeta vehicle elèctric Obre en una nova finestra
      • Cercador de títol de transport Obre en una nova finestra
    • Bonificacions i ajudes
      • Targeta Rosa Obre en una nova finestra
      • Acompanyant persones amb discapacitat Obre en una nova finestra
      • Carnet Pensionista Ferrocarrils Obre en una nova finestra
      • Targeta Daurada Renfe Obre en una nova finestra
    • Empreses
      • Transport mercaderies perilloses Obre en una nova finestra
      • Vehicles de pes i mides especials Obre en una nova finestra
      • Sol·licitud Càrrega i Descàrrega Obre en una nova finestra
    • ZBE - Consultar matrícula Obre en una nova finestra
  • Mobilitat segura
  • Actualitat i recursos
    Actualitat i recursos
    • Notícies
    • Documentació i dades
    • Dades bàsiques de mobilitat
    • Butlletí de Mobilitat Obre en una nova finestra
    • Dispositiu de mobilitat a Montjuïc
  • Com s'hi va Obre en una nova finestra
Menu navigation instructions

Instructions for keyboard users

This menu requires arrow keys to be able to use it. The menu has up to three levels:

  • First level: main menu options
  • Second level: sub-options for elements from the first level
  • Third level: sub-options for elements from the second level

Browsing instructions:

  • Browse using the vertical arrow keys on the first level of the menu.
  • Use the right arrow key to display the second level.
  • Browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the first level.
  • Use the right arrow key to display the third level.
  • Browse the third level by using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the second level.
  • Alternatively, use the Enter key to display any level.
  • Qui som
    Qui som
    • Organització
    • Pla de Mobilitat Urbana
      • Pla de Mobilitat Urbana
      • Pla de Mobilitat Urbana
      • Mobilitat sostenible
      • Mobilitat equitativa
      • Mobilitat eficient
    • Ciutat Zero Emisions
      • Ciutat Zero Emisions
      • Ciutat Zero Emisions
      • Qualitat de l'Aire Obre en una nova finestra
      • Zona de Baixes Emissions Obre en una nova finestra
    • Òrgans de participació
      • Òrgans de participació
      • Òrgans de participació
      • Pacte per la Mobilitat
      • Pacte de mobilitat laboral
      • Consell Ciutadà Sostenibilitat Obre en una nova finestra
    • Entitats i operadors
  • Mitjans de transport
    Mitjans de transport
    • A peu
    • Bicicleta
    • Vehicles de Mobilitat Personal
    • Bus
    • Metro
    • Tramvia
    • Tren
    • Taxi
    • Cotxe
    • Moto
    • Vehicle compartit
    • Vehicle elèctric
    • Vaixell Obre en una nova finestra
    • Avió Obre en una nova finestra
  • Serveis
    Serveis
    • Com s'hi va Obre en una nova finestra
    • Estat del trànsit Obre en una nova finestra
    • Obres - Mapa Obre en una nova finestra
    • Aparcament
      • Aparcament
      • En superfície - Àrea Obre en una nova finestra
      • Subterranis Obre en una nova finestra
      • Aparcaments motos (superfície) Obre en una nova finestra
      • Aparcament motos (subsol) Obre en una nova finestra
      • Park&Ride Obre en una nova finestra
      • Persones amb mobilitat reduïda Obre en una nova finestra
    • Bicing Obre en una nova finestra
    • Punts recàrrega vehicle elèctric Obre en una nova finestra
    • Distribució Urbana de Mercaderies (DUM)
      • Distribució Urbana de Mercaderies (DUM)
      • Distribució Urbana de Mercaderies (DUM)
      • Oficina DUM
      • Estratègia DUM
      • DUM nocturna
      • Informació pràctica
    • Mobilitat escolar
      • Mobilitat escolar
      • Camí escolar Obre en una nova finestra
      • Permís de transport escolar Obre en una nova finestra
      • Seguretat i educació viària Obre en una nova finestra
    • Mobilitat turística
      • Mobilitat turística
      • Bus turístic Obre en una nova finestra
      • Tramvia Blau Obre en una nova finestra
      • Funicular del Tibidabo Obre en una nova finestra
      • Telefèric de Montjuïc Obre en una nova finestra
      • Aeri del Port Obre en una nova finestra
      • Àrea aparcament bus Obre en una nova finestra
  • Tràmits i ajuts
    Tràmits i ajuts
    • Consultes més habituals
    • Targetes
      • Targetes
      • T-16 Obre en una nova finestra
      • T-Verda Obre en una nova finestra
      • T-Aire Obre en una nova finestra
      • T-Mobilitat Obre en una nova finestra
      • Targeta vehicle elèctric Obre en una nova finestra
      • Cercador de títol de transport Obre en una nova finestra
    • Bonificacions i ajudes
      • Bonificacions i ajudes
      • Targeta Rosa Obre en una nova finestra
      • Acompanyant persones amb discapacitat Obre en una nova finestra
      • Carnet Pensionista Ferrocarrils Obre en una nova finestra
      • Targeta Daurada Renfe Obre en una nova finestra
    • Empreses
      • Empreses
      • Transport mercaderies perilloses Obre en una nova finestra
      • Vehicles de pes i mides especials Obre en una nova finestra
      • Sol·licitud Càrrega i Descàrrega Obre en una nova finestra
    • ZBE - Consultar matrícula Obre en una nova finestra
  • Mobilitat segura
  • Actualitat i recursos
    Actualitat i recursos
    • Notícies
    • Documentació i dades
    • Dades bàsiques de mobilitat
    • Butlletí de Mobilitat Obre en una nova finestra
    • Dispositiu de mobilitat a Montjuïc
  • Com s'hi va Obre en una nova finestra
  • Subscriu-te al butlletí. Obre en una finestra nova

Bicicleta

  • Xarxa ciclista/pedalable
  • Com circular
  • Aparcament
  • Foment
  • Agenda
  • Notícies
  1. Inici
  2. / Mitjans de transport
  3. / Bicicleta

Com circular

Informació pràctica sobre la normativa municipal, consells i bones pràctiques de l'ús de la bicicleta per assegurar una mobilitat segura i eficient a la ciutat de Barcelona.

Nota per als usuaris del lector de pantalla. Aquesta galeria mostra un element, que pot ser una imatge o un vídeo. Feu servir els controls de l’àrea "Controls de la galeria" per veure l’element anterior o el següent. També podeu fer clic sobre l’element que voleu visualitzar.
Feu clic per ampliar la imatge
Feu clic per ampliar la imatge
Slide 1 of 2

Respecta els altres usuaris de la via i les prioritats

Les bicicletes han de circular per les calçades, els carrils bici, per zones 30 o per les zones especialment habilitades. 

Es prohibeix la circulació per les voreres tant a les bicicletes i als VMP. Aquesta mesura no aplica en als menors de 12 anys i les persones adultes que els acompanyin que sí que podran circular en bicicleta per les voreres, de la mateixa manera que també ho podran fer els menors de 14 anys en aquells carrers que no disposen de carril bici.

Igualment en aquells carrers sense carril bici, poden circular per la vorera persones adultes que transportin persones menors d’edat. 

Quan compartiu la calçada amb altres vehicles, ho heu de fer preferentment pels carrils més propers a les voreres. Podeu ocupar-ne la part central.

Indiqueu amb anterioritat les maniobres d'avançament o canvi de direcció. Feu cas dels semàfors i la senyalització, i respecteu els passos de vianants. Recordeu que conduïu un vehicle més.

No podeu circular pel carril bus si no està expressament permès i senyalitzat

De la mateixa manera que els usuaris de la bicicleta s’han de cenyir a unes normes per respecte als altres usuaris, els conductors de vehicles de motor han de respectar els ciclistes que hi circulin.  Així, els vehicles de motor:

  • Quan avancin un ciclista ho han de fer ocupant l’altre carril de circulació contigu en el mateix sentit de la marxa i respectar una distància de seguretat lateral mínima d’1,5 metres.
  • Han de mantenir, circulant per darrera, una distància de seguretat respecte de la bicicleta de, com a mínim, 3 metres.
  • No poden circular, parar ni estacionar als carrils bici, vies ciclistes i zones de reserva d’estacionament de bicicletes.
  • No poden fer maniobres que impliquin posar en perill la integritat del ciclista.
  • No poden realitzar maniobres d’assetjament que, en no respectar les distàncies de seguretat, en fer llums o fer ús de clàxon, constitueixin un intent de modificar la trajectòria o marxa dins del carril o impliquin un risc per a la seguretat del conductor.
  • La circulació pel carril bici dóna prioritat de pas a les bicicletes respecte als vehicles a motor i també quan els vehicles a motor realitzin, a les calçades, maniobres de gir a dreta i esquerra i tallin el sentit de la marxa al ciclista. En algunes interseccions, la catifa vermella marca aquesta preferència de pas.

És molt important recordar que els vianants son els usuaris més vulnerables i, per aquest motiu, quan hi hagi vianants a prop, cal extremar la precaució en la conducció.

Es pot circular per aquells espais de vianants habilitats per a la circulació ciclista, però cal tenir en compte que és obligatori baixar del vehicle en situacions d’aglomeració de vianants. 

La circulació per la vorera no està permesa. 

La modificació de l’Ordenança de circulació, vianants i vehicles, aprovada el novembre de 2024, té l’objectiu de preservar la vorera per als vianants, per la qual cosa es prohibeix la circulació per les voreres tant a les bicicletes i als VMP. Aquesta mesura no aplica en als menors de 12 anys i les persones adultes que els acompanyin que sí que podran circular en bicicleta per les voreres, de la mateixa manera que també ho podran fer els menors de 14 anys en aquells carrers que no disposen de carril bici.

Igualment en aquells carrers sense carril bici, poden circular per la vorera persones adultes que transportin persones menors d’edat. El transport de menors d’edat només el podran realitzar majors d’edat i sempre amb sistemes de remolc o cadiretes homologats al pes del menor.

Les bicicletes podran circular en ambdós sentits de la marxa en carrers de vianants, residencials de velocitat màxima 20 km/h, i quan tinguin plataforma única, excepte si hi ha senyalització específica que ho prohibeixi.

Condueix segur

Les bicicletes poden dur remolc, homologat, per transportar persones, animals o mercaderies, quan el conductor sigui major d'edat i sota la seva responsabilitat.

Podeu transportar un menor amb casc homologat i sempre que sigui un seient addicional. També es poden portar remolcs, acoblats a les bicicletes, certificats i homologats degudament, amb les limitacions de pes que aquests dispositius estipulin. 

  • Circular agafat a altres vehicles en marxa.
  • Circular amb el vehicle recolzat en una sola roda.
  • Deixar anar el manillar amb ambdues mans.
  • Circular en zig-zag entre vehicles en marxa.
  • Carregar la bicicleta amb objectes que en dificultin les maniobres o en redueixin la visió.
  • Circular amb auriculars o cascs connectats a aparells de so.

Dur timbre a la bicicleta, així podreu avisar de la vostra presència. Però no en feu un ús abusiu: recordeu que el timbre serveix per evitar un accident, no per molestar els vianants. És important recordar que, en zones de vianants i voreres, la preferència de pas és dels vianants.

Si circuleu de nit, heu de dur llums, al davant, de color blanc i al darrere, de color vermell, i elements reflectors. Tots ells han d'estar homologats degudament i han de ser fàcilment visibles per a vianants i conductors.

És obligatori l’ús del casc en menors de 16 anys. Per la resta de població, a la ciutat no és obligatori, però és molt recomanable per a més seguretat.

El registre serveix per facilitar les dades de les persones titulars a l’Ajuntament de Barcelona i a la Guàrdia Urbana amb l’objectiu de facilitar-ne la identificació, recuperar el vehicle en cas de robatori o pèrdua i evitar el comerç il·legal. 

Identificació i registre

Quan els vehicles de mobilitat personal, bicicletes i cicles de més de dues rodes desenvolupin una activitat d'explotació econòmica, la identificació i registre dels vehicles és obligatòria. Per als vehicles d’ús particular el registre és recomanable, ja que en facilita la recuperació en cas de pèrdua, robatori o retirada. 

Més informació i registre Obre en una finestra nova

La bicicleta al transport públic

  • Es permet el transport de bicicletes en els horaris següents:
    • Feiners només de 5.00 a 7.00 h, de 9.30 a 17.00 h i de 20.30 h fins a acabar el servei.
    • Feiners, durant els mesos de juliol i agost, durant tot el servei.
    • Dissabtes, diumenges i festius.
  • Cal utilitzar els espais destinats a bicicletes. Fixeu-vos en el senyal que indica on han d’anar les bicicletes mentre arriba el comboi. Si veieu que molestareu els altres usuaris, espereu al següent comboi.
  • Les bicicletes plegables s'hi poden dur degudament plegades sense cap de les restriccions esmentades anteriorment, sempre que no causin molèsties a la resta d'usuaris.

Es permet viatjar amb la bicicleta plegable, sempre que estigui plegada, a l’autobús.

Rodalies de Catalunya: es permet transportar bicicletes a totes les línies i sense limitacions horàries sempre que l’ocupació ho permeti. La persona que porti una bicicleta ha de mantenir en tot moment l’atenció necessària per garantir la seguretat i comoditat de la resta de passatgers. Excepcionalment, el personal de Renfe pot no autoritzar el seu accés als trens si hi ha una ocupació alta de viatgers. 

Les bicicletes plegables es consideren equipatge de mà, per tant es poden portar plegades sempre que no ocasionin molèsties a la resta de passatgers o desperfectes al propi material ferroviari.

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC): sense limitacions, sempre que l’ocupació dels trens no faci modificar aquesta condició. Hi ha zones especialment habilitades als combois per a les bicicletes.

 

S’hi poden portar sempre que la capacitat al tramvia en aquell moment ho permeti. Cal evitar les hores punta. Hi ha espais reservats per col·locar-hi les bicicletes a l’interior dels tramvies.

Per la teva tranquil·litat

Recordeu que la bicicleta és un vehicle i, malgrat no ser obligatori, és molt recomanable contractar una assegurança de responsabilitat civil. Us en podeu informar a les entitats, clubs, botigues, associacions i federacions.

Com passa amb qualsevol vehicle, cal un manteniment bàsic de la bicicleta, que es recomana fer periòdicament per circular amb total seguretat. Us aconsellem:

  • Comprovar la pressió dels pneumàtics.
  • Comprovar l'ajust de la direcció.
  • Comprovar els frens, accionant els frens i intentant moure la bici endavant i endarrere. Aquesta no haurà de ballar ni tenir fregament. Assegura't que les pastilles no toquin la coberta.
  • Els rodaments de les rodes, la caixa de pedalier i els pedals no han de tenir joc.
  • Les bieles han d'estar ben estacades a l'eix de pedalier.
  • Fer un repàs a la cargoleria (seient, portapaquets, portabidó, potència, manillar...).
  • Comprovar les tanques ràpides (rodes i tija de seient).
  • Comprovar que la cadena està ben lubrificada i degudament tensada. 

La pluja és una molèstia, però cal tenir en compte que, en altres ciutats amb una climatologia molt menys favorable, l’ús de la bicicleta és molt superior. Simplement, cal anar preparats i conduir amb precaució.

El 80% de la xarxa urbana de carrers de Barcelona té una pendent inferior al 2%, i es pot fer, fins i tot, amb una bicicleta sense marxes. Però, si no hi ha més remei que agafar un recorregut amb pendent, us recomanem:

  • Si l'heu de fer habitualment, mireu mapes i intenteu trobar la ruta amb menys pendent, encara que el recorregut es faci més llarg.
  • Les pujades es noten menys si hi ha poc trànsit, podreu agafar el ritme de pujada que vulgueu, tranquil·lament.
  • És recomanable que la bici tingui un bon canvi de marxes.
  • I si us canseu massa... baixeu de la bicicleta i camineu una estona; recuperareu força i també fareu camí.

Recordeu que la xarxa de transport públic us pot complementar les vostres necessitats de mobilitat a zones més allunyades o d’accés més difícil.

Heu de tenir en compte que, amb la roba i els complements adequats, podeu reduir considerablement els inconvenients meteorològics.

  • La visibilitat dels ciclistes disminueix molt amb la pluja, per això hauríeu d’utilitzar roba de colors brillants.
  • En principi, un bon impermeable és més que suficient. Hi ha altres articles que també poden ser molt útils per ajudar a protegir-nos de la pluja, com les caputxes (sovint ja incorporades a la jaqueta), les sabates impermeables o bé les fundes de plàstic per cobrir-les.
  • També les cintes reflectores per cosir a la roba i fer-nos més visibles als altres.
  • Recordeu que sota la pluja és més difícil maniobrar amb la bicicleta, ja que els carrers rellisquen i és més fàcil caure.
  • Recordeu també que els frens molls tenen un temps de frenada més llarg. Una manera d'assecar-los és frenar unes quantes vegades seguides.
  • Procureu que la vostra bicicleta porti instal·lat un parafang; evitareu embrutar-vos la roba. 

La pluja és una molèstia, però cal tenir en compte que, en altres ciutats amb una climatologia molt menys favorable, l’ús de la bicicleta és molt superior. Simplement, cal anar preparats i conduir amb precaució.

Hi ha diferents tipus de bicicletes, uns més adequats que d’altres per anar per la ciutat i amb avantatges i desavantatges. Podeu utilitzar tranquil·lament qualsevol tipus de bici, sempre que vagi mínimament equipada i us sigui còmode per moure-us per la ciutat. N'hi ha dels tipus següents:

  • Les bicicletes de carretera, molt lleugeres i ràpides, però amb pneumàtics prims, no gaire segurs per la ciutat. No obstant això, la podeu fer servir si l’equipeu degudament.
  • La bicicleta de muntanya, molt resistent però no adequada per circular per l'asfalt. Malgrat que són ideals per a descensos complicats, fan el pedalejar més feixuc i no solen anar equipades ni amb llums ni portaequipatges.
  • Les bicicletes de ciutat (bicicletes de passeig, híbrides o citybike) són el model més recomanable, perquè són lleugeres però segures i resistents. Tenen l'avantatge que van equipades amb portaequipatges, parafangs i llums.
  • La bicicleta plegable, desenvolupada expressament per a la ciutat. Petita i lleugera, sobretot quan està plegada. Per això, és ideal per a distàncies curtes de menys de 10 quilòmetres, per combinar amb d'altres mitjans de transport i per pujar-la a casa o a l'oficina, ja que ocupa molt poc espai. Cal tenir en compte el pes i la facilitat de plegar-la i desplegar-la.
  • La bicicleta elèctrica (o de "pedaleig assistit") és una bicicleta amb motor elèctric auxiliar i pot ser molt pràctica per aquelles persones que viuen en zones amb pendents pronunciades, per a la gent gran o per a persones amb mobilitat reduïda. El motor s'activa només quan es pedaleja, i proporciona una ajuda addicional. Tenen l'inconvenient que són més pesades que una bicicleta normal.

Mira on estaciones

Les bicis s'han d'estacionar, preferentment, als llocs destinats específicament a aquesta finalitat, com els ancoratges o els aparcaments subterranis.

Per estacionar correctament la vostra bicicleta, us recomanem que consulteu l’apartat Aparcament

  • Lligar-les als arbres, semàfors, bancs, contenidors, papereres, marquesines de transport i, en general, en el mobiliari urbà que vegi afectada la seva funcionalitat habitual o destí.
  • Deixar-les davant les zones reservades per a la càrrega i descàrrega, passos de vianants, elements adossats a les façanes o bé davant d'estacionaments reservats a persones amb mobilitat reduïda o estacions de Bicing.
  • Aparcar-les a les zones d'estacionament prohibit reservades a locals de concurrència pública, sortides d'emergència, edificis on la garantia de la seguretat col·lectiva ho recomani, així com als hospitals, clíniques i ambulatoris, per facilitar l'accés dels malalts.
  • A les voreres, quan s’impedeixi el pas dels vianants.

Tot estacionament contrari a aquesta normativa serà sancionat amb la retirada del vehicle.

Normativa

Com tots els altres vehicles, la bicicleta està subjecta a una normativa de circulació general, que marca les normes específiques per a una circulació segura de tots els usuaris de la via pública: el Reglament general de circulació Obre en una finestra nova.

Una normativa que es complementa, en l'àmbit municipal, amb l'Ordenança de circulació de vianants i de vehicles, per tal que pugueu circular per la ciutat amb la bicicleta amb tota tranquil·litat i seguretat, vostra i de la resta d’usuaris de la via pública. 

I el Pla de Mobilitat Urbana (PMU), l’instrument de planificació on es defineixen les línies d’actuació que han de governar la mobilitat urbana els propers anys.

Et pot interessar

  • Aparcament de bicicleta
  • Mobilitat segura
  • Registre bicicletes i VMP
  • Ordenança de circulació de vianants i vehicles
Barcelona City Council logo
  • Urbanisme, Transició Ecològica, Serveis Urbans i Habitatge
  • Informació
  • Suggeriments
  • Avís legal
  • Accessibilitat Obre en una nova finestra