Les escoles municipals de música de Barcelona!

Per segon any consecutiu, les escoles municipals de música omplen de melodies la plaça de Sant Jaume! Alumnes de totes les edats ens delectaran amb les seves millors peces musicals, que han treballat a través de programes de llarg recorregut, tallers i diverses propostes de música.
Passejada amb Joan Amades: Santa Eulàlia
Activitat gratuïta

De la mà de l’Associació Cultural Joan Amades, descobrireu els racons i indrets de la ciutat relacionats amb la llegenda de santa Eulàlia. Amb acompanyament musical en directe, gaudireu de les explicacions d’un guia que us descobrirà tots els secrets de la història de la santa.
Cal fer-hi inscripció prèvia en el web: www.joanamades.cat
Grup 1, sortida el 7 de febrer a les 18.30 h
Grup 2, sortida el 7 de febrer a les 19.00 h
Grup 3, sortida el 9 de febrer a les 17.30 h
Grup 4, sortida el 9 de febrer a les 18.00 h
Els Protocols de l’Àliga

Recorregut: plaça de Sant Jaume, carrer de Jaume I, plaça de l’Àngel, carrer de l’Argenteria, carrer dels Sombrerers, placeta de Montcada, passeig del Born, carrer de Santa Maria, Fossar de les Moreres i plaça de Santa Maria.
20.40 h: honors de la Coronela de Barcelona i trabucaires al Fossar de les Moreres.
21.00 h: entrada a la basílica de Santa Maria del Mar amb la Marxa de l’Àliga de la Ciutat. Balls dels gegants de Santa Maria del Mar, del Lleó de Barcelona i de l’Àliga de la Ciutat a l’interior de la basílica.
L’Àliga de la Ciutat encapçala una solemne desfilada acompanyada per la Coronela de Barcelona, els Ministrers Espremulls, el Lleó de Barcelona, els gegants de Santa Maria del Mar i els Trabucaires d’en Perot Rocaguinarda.
Els Protocols de l’Àliga, que inauguren i anuncien l’inici de la festa major d’hivern, culminen en un dels actes més emotius i transcendents de les Festes de Santa Eulàlia: el tradicional ball de l’Àliga al presbiteri i davant l’altar major de la basílica de Santa Maria del Mar.
El Tradicionàrius a Santa Eulàlia

El 38è Festival Folk Internacional Tradicionàrius torna a baixar de la Vila de Gràcia fins al centre de Barcelona per oferir-nos dues noves propostes en el marc de les Festes de Santa Eulàlia.
A les 20.15 h, La Sonsoni ens farà gaudir d’una sessió de ball folk amb un repertori tradicional de les comarques pirinenques de la Cerdanya i l’Alt Urgell, a ritme d’acordió diatònic i violí.
A les 21.30 h, Germà Negre presentarà el seu nou espectacle, anomenat Puja aquí dalt i balla. Es tracta d’una immersió sonora i lingüística per temes populars i tradicionals del territori amb un repertori de cançons de tradició oral i popular. Amb aquesta nova experiència musical, visitarem paisatges sonors d’arrel catalana, fusionats amb l’energia contemporània.