FAQ. Preguntes freqüents
Quines dades són imprescindibles per a formalitzar la Inscripció?
Si voleu fer-vos Amic/Amiga del MUHBA, cal complimentar i signar aquesta butlleta i seguir les indicacions. Tots els camps són obligatoris: Nom, Cognoms, Adreça postal, Telèfon, Email (si en disposeu), DNI, Data de naixement i Dades de Domiciliació bancària. Cal presentar una còpia del vostre DNI i, si escolliu la quota reduïda, heu de presentar un document que acrediti la vostra condició d’estudiant menor de 29 anys, pensionista o discapacitat.
Què cal fer per obtenir el carnet acreditatiu d'Amic o Amiga del MUHBA?
Si voleu fer-vos Amic/Amiga del MUHBA, cal complimentar i signar aquesta butlleta. Podeu presentar la butlleta, junt amb la còpia del vostre DNI i la documentació acreditativa de la quota reduïda en cas necessari, a les taquilles del MUHBA de la Plaça del Rei (de dimarts a diumenge de 10 a 19 h) o enviar-la:
Per correu postal: Museu d’Història de Barcelona. Informació i Reserves. c/ Baixada de la Llibreteria, 7. 08002. Barcelona Per correu electrònic: Com a document annex, escanejat a: amicsmuhba@bcn.cat.
Quan rebré la meva targeta d’Amic/Amiga del MUHBA?
Un cop rebuda la butlleta complimentada i signada, el Museu us donarà d’alta en el programa d’Amics i Amigues del MUHBA. La targeta us arribarà per correu postal al vostre domicili al cap d’unes setmanes.
Igualment, des de que el Museu rep la vostra petició d’alta com a Amic/Amiga del MUHBA, ja podeu accedir a tots els Avantatges del programa d'Amics i Amigues.
Com s'han d'acreditar els Amics i Amigues per accedir als centres del MUHBA?
Els Amics i Amigues del MUHBA teniu accés directe a tots els centres del Museu. Us heu de dirigir al mostrador de la recepció per mostrar la targeta que acredita la condició Amic/Amiga del MUHBA, juntament amb el vostre DNI.
Per quan de temps és vàlida la targeta?
La inscripció al programa d’Amics i Amigues del MUHBA comprèn un any natural, des de la data que hom es dona d'alta fins la mateixa data de l'any següent.
Com es renova la targeta?
Es renova automàticament si el titular no indica el contrari. Atès que la única forma de pagament de la inscripció al programa és a través de domiciliació bancària (no són admesos pagaments en efectiu o amb targeta de crèdit), la renovació es realitzarà una setmana abans que caduqui la inscripció.
Quan es renova la inscripció, s'ha de canviar la targeta?
La targeta física sempre és la mateixa llevat que el titular vulgui canviar de modalitat. En aquest cas se li renovaria amb un nou codi de barres. En cas que el titular demani un duplicat de la targeta, perquè li han robat, l'ha perdut o s'ha deteriorat, rebrà al seu domicili una nova targeta sense haver d'esperar a renovar la inscripció.
Quins documents són vàlids per acreditar la condició d'estudiant, de pensionista o de discapacitat?
Estudiants: Cal acreditar que són menors de 29 anys amb un document oficial en el qual hi figuri la data de naixement (DNI, passaport, permís de conduir, carnet d'estudiant universitari, etc.).
Pensionistes i discapacitats: Document oficial que acrediti la seva condició (targeta sanitària, document de reconeixement del grau de discapacitat, targeta rosa, etc.).
Quines dades calen per regalar qualsevol modalitat de targeta a un altre persona?
Tots els camps són obligatoris: Nom, Cognoms, Adreça postal, Telèfon, Email (si disposa), DNI, Data de naixement i còpia del DNI de la persona que serà titular de la targeta; i si té quota reduïda, un document que acrediti la seva condició d’estudiant menor de 29 anys, pensionista o discapacitat.
Les Dades de Domiciliació bancària són imprescindibles, ja siguin les del titular o les de la persona que regala la subscripció al programa d’Amics i Amigues del MUHBA.
Què cal fer per participar en les activitats del programa exclusiu dels Amics i Amigues del MUHBA?
En totes les sortides d’un dia, itineraris o visites comentades a museus i exposicions, cal:
Fer la reserva prèvia contactant directament amb Informació i Reserves del MUHBA:
- Al telèfon 0034 93 256 21 22 (de dilluns a divendres de 10 a 14h i de 16 a 19h)
- O per email a amicsmuhba@bcn.cat.
En cas d’activitat de pagament, un cop formalitzada la reserva, cal abonar l’import 10 dies abans de l’activitat (en cas contrari la reserva es considerarà anul·lada).
Atenció: no es podrà fer cap activitat si anteriorment no s’ha formalitzat la reserva i no s’ha fet el pagament corresponent.
L'Amic o Amiga del MUHBA pot participar a les activitats programades amb un acompanyant?
Les activitats dels Amics/Amigues són programades exclusivament pels titulars de la targeta. Tanmateix, els Amics i Amigues del MUHBA tenen la potestat de convidar a una persona per a que l'acompanyi sempre i quan ho especifiqui en l’activitat concreta publicada a l'agenda d'activitats dels Amics.
Com es pot contactar amb el responsable del Museu del programa d'Amics i Amigues del MUHBA?
Podeu contactar amb el responsable dels Amics/Amigues del MUHBA:
Per correu postal: Activitats MUHBA. Museu d’Història de Barcelona. c/ Baixada de la Llibreteria, 7. 08002. Barcelona
Per correu electrònic: amicsmuhba@bcn.cat.
En qualsevol cas, caldrà especificar el motiu (suggeriment, queixa, demanda d'informació...).
El responsable del programa es posarà en contacte amb l'interessat de la manera que hagi convingut i rebrà una resposta (via telefònica, entrevista o correu electrònic).