Programa Gaudir Més
Què has de saber?
El programa Gaudir Més ofereix accessos gratuïts i multitud de descomptes i avantatges en diferents espais de la ciutat com el Zoo, el Park Güell i museus, entre d’altres.
Pots consultar els accessos gratuïts i descomptes al web de Gaudir Més.
MOLT IMPORTANT:
Et pots beneficiar del Gaudir Més tant si vius a Barcelona ciutat com si vius en un altre municipi.
Els descomptes no són acumulables amb altres ofertes dels espais inclosos.
Quins requisits s’han de complir?
- Disposar de documentació identificativa.Es pot fer el registre en el programa Gaudir més amb qualsevol dels documents oficials amb fotografia que permeti identificar-te (mira els detalls a l’apartat Documentació).
- Tenir més de 16 anys. Les persones menors de 16 anys podran accedir als espais Gaudir Més acompanyades d’una persona titular i en les mateixes condicions.
Quina és la seva vigència?
El registre caduca una vegada transcorreguts deu anys i es pot renovar o tornar a sol·licitar en qualsevol moment.
Com has de fer el tràmit?
La sol·licitud de registre la pots fer de forma presencial, o bé, telemàticament o per telèfon si estàs empadronat o empadronada a Barcelona.
Quins passos has de seguir?
Presencialment
Pas 1: Has de demanar cita prèvia a qualsevol oficina d’atenció ciutadana (OAC).
Pas 2: El dia i l'hora de la cita, has d'anar-hi i emplenar la sol·licitud amb les dades personals. Una vegada efectuat el tràmit, l’OAC et lliurarà un justificant de la tramitació realitzada.
Pasa 3: Passats set dies, rebràs un correu de benvinguda en l’adreça electrònica facilitada i ja podràs començar a gaudir dels avantatges del Gaudir Més. En cas de no disposar d’adreça electrònica, es podrà deixar un telèfon de contacte.
Telemàticament
Pas 1: Per tramitar el registre telemàticament cal estar donat d’alta al padró d’habitants de la ciutat de Barcelona i tenir un certificat digital.
Pas 2: Accedeix a l’Oficina Virtual de Tràmits de l’Ajuntament de Barcelona amb el teu certificat digital. Emplena el formulari de sol·licitud (disponible únicament en català i en castellà) i confirma’n les dades. Una vegada completades i validades les dades personals, has de descarregar el justificant d’alta que es genera (PDF).
Pas 3: L’endemà, ja pots començar a gaudir dels avantatges de Gaudir Més.
Per telèfon
Pas 1: Per tramitar el registre telemàticament cal estar donat d’alta al padró d’habitants de la ciutat de Barcelona.
Pas 2: Demana cita trucant al 010 per a l’oficina d’atenció ciutadana (OAC) i en fer-ho sol·licita el servei L’OAC et truca.
Pas 3: El dia i hora de la cita, en lloc d’anar-hi en persona, rebràs una trucada de personal de l’OAC o, si se sol·licita, una trucada per videoconferència, i podràs realitzar el tràmit d’alta en el registre del Gaudir Més.
Qui pot fer la sol·licitud?
La presentació de la sol·licitud l’ha de fer la persona interessada o una persona autoritzada.
Quina documentació és necessària?
Qualsevol dels documents oficials amb fotografia que permeti identificar-te: el document nacional d’identitat (DNI), el passaport, el carnet de conduir o el document d’identitat del teu país d’origen (en cas de les persones amb ciutadania europea) o la targeta d’identitat d’estranger (TIE).
Si el document no és en català o castellà, cal aportar còpia compulsada traduïda pel consolat o un traductor o traductora jurada.
Si es presenta una persona autoritzada és necessari mostrar el següent:
- Original del document d’autorització signat per la persona que autoritza.
- Còpia del document que acrediti la identitat de la persona que autoritza.
Quin és el termini?
- Si es tramita telemàticament o per telèfon (persones empadronades a Barcelona), l’endemà ja està actiu.
- Si es tramita presencialment a l’oficina d’atenció ciutadana, s’activa passats set dies.
Quin és el cost?
El registre és gratuït.
Vols saber-ne més?
Organisme responsable del tràmit
L’Ajuntament de Barcelona.
Més informació
Pots consultar l’enllaç del web del Gaudir Més.
Tràmits vinculats
En cas de voler sol·licitar el registre d’usuari o usuària del Gaudir Més, pots obtenir prèviament el número d’identificació, que, en funció de cada cas, es pot adquirir a través de:
- Certificat de registre de ciutadans i ciutadanes de la Unió
- Targeta d’identitat d’estranger (TIE)
- Número d’identitat d’estranger (NIE)
Per a la tramitació telemàtica és necessari: