Programa Gaudir Més
Què has de saber?
El programa Gaudir Més ofereix accessos gratuïts i multitud de descomptes i avantatges en diferents espais de la ciutat com el Zoo, el Park Güell i museus, entre d’altres.
Pots consultar els accessos gratuïts i descomptes al web de Gaudir Més. Els descomptes no són acumulables amb altres ofertes dels espais inclosos.
MOLT IMPORTANT:
Et pots beneficiar del Gaudir Més tant si vius a Barcelona ciutat com si vius en un altre municipi.
No hi ha un carnet físic que t’identifiqui com a membre de Gaudir Més. Un cop siguis membre actiu del programa podràs accedir als espais membres del programa Gaudir Més amb les condicions que estableixi cada espai. Només cal que t’identifiquis com a membre del programa i des del mateix espai validaran que ets membre del Gaudir Més.
Quins requisits s’han de complir?
- Disposar de documentació identificativa.Es pot fer el registre en el programa Gaudir més amb qualsevol dels documents oficials amb fotografia que permeti identificar-te (mira els detalls a l’apartat Documentació).
- Tenir més de 16 anys. Les persones menors de 16 anys podran accedir als espais Gaudir Més acompanyades d’una persona titular i en les mateixes condicions.
Quina és la seva vigència?
El registre caduca una vegada transcorreguts deu anys i es pot renovar o tornar a sol·licitar en qualsevol moment. Abans que el registre caduqui, rebràs un correu per informar-te’n, i així podràs procedir a la renovació, si ho vols.
Com has de fer el tràmit?
La sol·licitud de registre la pots fer de forma presencial, o bé, telemàticament.
Quins passos has de seguir?
Presencialment
Pas 1: Has de demanar cita prèvia a qualsevol oficina d’atenció ciutadana (OAC).
Pas 2: El dia i l'hora de la cita, has d'anar-hi i emplenar la sol·licitud amb les dades personals. Una vegada efectuat el tràmit, l’OAC et lliurarà un justificant de la tramitació realitzada.
Pasa 3: El dia següent a la data de sol·licitud, rebràs un correu de benvinguda en l’adreça electrònica facilitada i ja podràs començar a gaudir dels avantatges del Gaudir Més. En cas de no disposar d’adreça electrònica, es podrà deixar un telèfon de contacte.
Telemàticament
Pas 1: Per tramitar el registre telemàticament cal estar donat d’alta al padró d’habitants de la ciutat de Barcelona i tenir un certificat digital.
Pas 2: Accedeix a l’Oficina Virtual de Tràmits de l’Ajuntament de Barcelona amb el teu certificat digital. Emplena el formulari de sol·licitud (disponible únicament en català i en castellà) i confirma’n les dades. Una vegada completades i validades les dades personals, has de descarregar el justificant d’alta que es genera (PDF).
Pas 3: L’endemà, ja pots començar a gaudir dels avantatges de Gaudir Més.
Qui pot fer la sol·licitud?
La presentació de la sol·licitud l’ha de fer la persona interessada o una persona autoritzada.
Quina documentació és necessària?
Qualsevol dels documents oficials amb fotografia que permeti identificar-te: el document nacional d’identitat (DNI), el passaport, el carnet de conduir o el document d’identitat del teu país d’origen (en cas de les persones amb ciutadania europea) o la targeta d’identitat d’estranger (TIE).
Si el document no és en català o castellà, cal aportar còpia compulsada traduïda pel consolat o un traductor o traductora jurada.
Si es presenta una persona autoritzada és necessari mostrar el següent:
- Original del document d’autorització signat per la persona que autoritza.
- Còpia del document que acrediti la identitat de la persona que autoritza.
Quin és el termini?
Tant si es tramita telemàticament o presencialment, l'endemà ja està actiu.
Quin és el cost?
El registre és gratuït.
Vols saber-ne més?
Organisme responsable del tràmit
L’Ajuntament de Barcelona.
Més informació
Pots consultar l’enllaç del web del Gaudir Més.
Tràmits vinculats
En cas de voler sol·licitar el registre d’usuari o usuària del Gaudir Més, pots obtenir prèviament el número d’identificació, que, en funció de cada cas, es pot adquirir a través de:
- Certificat de registre de ciutadans/nes de la Unió ("NIE verd")
- Targeta d’identitat d’estranger/a (TIE)
- Número d’identitat d’estranger/a ("NIE blanc")
Per a la tramitació telemàtica és necessari: