Programa Gaudir Més

Què has de saber?

El programa Gaudir Més ofereix accessos gratuïts i multitud de descomptes i avantatges en diferents espais de la ciutat com el Zoo, el Park Güell i museus, entre d’altres.

Pots consultar els accessos gratuïts i descomptes al web de Gaudir Més.

MOLT IMPORTANT:

Et pots beneficiar del Gaudir Més tant si vius a Barcelona ciutat com si vius en un altre municipi.

Els descomptes no són acumulables amb altres ofertes dels espais inclosos.

Quins requisits s’han de complir?

  • Disposar de documentació identificativa.Es pot fer el registre en el programa Gaudir més amb qualsevol dels documents oficials amb fotografia que permeti identificar-te (mira els detalls a l’apartat Documentació).
  • Tenir més de 16 anys. Les persones menors de 16 anys podran accedir als espais Gaudir Més acompanyades d’una persona titular i en les mateixes condicions.

Quina és la seva vigència?

El registre caduca una vegada transcorreguts deu anys i es pot renovar o tornar a sol·licitar en qualsevol moment.

Com has de fer el tràmit?

La sol·licitud de registre la pots fer de forma presencial, o bé, telemàticament o per telèfon si estàs empadronat o empadronada a Barcelona.

Quins passos has de seguir?

Presencialment

Pas 1: Has de demanar cita prèvia a qualsevol oficina d’atenció ciutadana (OAC).

Pas 2: El dia i l'hora de la cita, has d'anar-hi i emplenar la sol·licitud amb les dades personals. Una vegada efectuat el tràmit, l’OAC et lliurarà un justificant de la tramitació realitzada.

Pasa 3: Passats set dies, rebràs un correu de benvinguda en l’adreça electrònica facilitada i ja podràs començar a gaudir dels avantatges del Gaudir Més. En cas de no disposar d’adreça electrònica, es podrà deixar un telèfon de contacte.

Telemàticament

Pas 1: Per tramitar el registre telemàticament cal estar donat d’alta al padró d’habitants de la ciutat de Barcelona i tenir un certificat digital.

Pas 2: Accedeix a l’Oficina Virtual de Tràmits de l’Ajuntament de Barcelona amb el teu certificat digital. Emplena el formulari de sol·licitud (disponible únicament en català i en castellà) i confirma’n les dades. Una vegada completades i validades les dades personals, has de descarregar el justificant d’alta que es genera (PDF).

Pas 3: L’endemà, ja pots començar a gaudir dels avantatges de Gaudir Més.

Per telèfon

Pas 1: Per tramitar el registre telemàticament cal estar donat d’alta al padró d’habitants de la ciutat de Barcelona.

Pas 2: Demana cita trucant al 010 per a l’oficina d’atenció ciutadana (OAC) i en fer-ho sol·licita el servei L’OAC et truca.

Pas 3: El dia i hora de la cita, en lloc d’anar-hi en persona, rebràs una trucada de personal de l’OAC o, si se sol·licita, una trucada per videoconferència, i podràs realitzar el tràmit d’alta en el registre del Gaudir Més.

Qui pot fer la sol·licitud?

La presentació de la sol·licitud l’ha de fer la persona interessada o una persona autoritzada.  

Quina documentació és necessària?

Qualsevol dels documents oficials amb fotografia que permeti identificar-te: el document nacional d’identitat (DNI), el passaport, el carnet de conduir o el document d’identitat del teu país d’origen (en cas de les persones amb ciutadania europea) o la targeta d’identitat d’estranger (TIE).

Si el document no és en català o castellà, cal aportar còpia compulsada traduïda pel consolat o un traductor o traductora jurada.

Si es presenta una persona autoritzada és necessari mostrar el següent:

  • Original del document d’autorització signat per la persona que autoritza.
  • Còpia del document que acrediti la identitat de la persona que autoritza.

Quin és el termini?

  • Si es tramita telemàticament o per telèfon (persones empadronades a Barcelona), l’endemà ja està actiu.
  • Si es tramita presencialment a l’oficina d’atenció ciutadana, s’activa passats set dies.

Quin és el cost?

El registre és gratuït.

Vols saber-ne més?

Organisme responsable del tràmit

L’Ajuntament de Barcelona.

Més informació

Pots consultar l’enllaç del web del Gaudir Més.

Tràmits vinculats

En cas de voler sol·licitar el registre d’usuari o usuària del Gaudir Més, pots obtenir prèviament el número d’identificació, que, en funció de cada cas, es pot adquirir a través de:

Per a la tramitació telemàtica és necessari:

AVÍS IMPORTANT

Els procediments tendeixen a canviar amb freqüència. Per tant, només és aplicable el que preveu la normativa vigent en el moment de realitzar el procediment en qüestió.