Col·laboració publicoprivada per fer possible el Barcelona International Community Day

L’ecosistema empresarial dona suport a l’esdeveniment i col·labora des del sector privat per fer de Barcelona un lloc atractiu per al talent internacional.

..
17/07/2024 - 16:42 h

Un any més, multitud d’empreses s’han involucrat en l’organització del Barcelona International Community Day. Aquestes companyies formen part de l’ecosistema d’atracció i acollida del talent internacional a Barcelona i ofereixen serveis específics per fer més fàcil la vida dels professionals arribats a la ciutat.

L’esdeveniment és fruit de la col·laboració entre agents públics i entitats privades, que treballen conjuntament amb una mateixa estratègia per continuar posicionant Barcelona al món com una ciutat atractiva i acollidora per viure-hi i treballar-hi.

Els sponsors del Barcelona International Community Day

Banc Sabadell continua sent el patrocinador més fidel i pren un any més el paper de sponsor premium, tal com ha fet des de la primera edició de l’esdeveniment. L’entitat ofereix la seva oficina Welcome Hub amb serveis financers especialitzats per a professionals estrangers, així com per a persones emprenedores i inversores arribades a Barcelona.

L’esdeveniment també compta amb dos sponsors principals. Eres Relocation, especialista en mobilitat internacional de treballadors, repeteix una edició més, i Entre Trámites també, després d’incorporar-s’hi l’edició anterior, i oferir els seus serveis de gestoria i consultoria en tràmits d’estrangeria a través de les noves tecnologies.

A més a més, altres organitzacions han volgut col·laborar com a brand sponsors a la trobada. Es tracta la Barcelona International Schools Association (BISA), el Maremagnum Shopping Center, el Grup Hospitalari HLA i el passaport cultural ArticketBCN. També s’hi apunten un any més, com a activity sponsors, el pub irlandès The Old Irish Pub, l’empresa de serveis de cura de nens The Nanny Line i, una nova incorporació, la companyia d’allotjament flexible Node Living.

Mitjans compromesos amb l’esdeveniment

El Barcelona International Community Day compta un any més amb la La Vanguardia com a media partner. A més a més, diversos mitjans de comunicació col·laboren per donar visibilitat a la fira, com són Barcelona Metropolitan, Barcelona in English, Catalan News, Equinox, Expat.com, Le Petit Journal, The New Barcelona Post, Barcinno, Barcelona Expat Life, Mammaproof i Americans in Barcelona.

Aquesta iniciativa és possible gràcies a la implicació d’altres entitats que aporten idees, ponents i activitats per fer més ric el programa i ampliar-ne la difusió. En aquest aspecte, cal agrair la implicació de Barcelona Global, Casa Àsia, el Centre per a la Normalització Lingüística de Barcelona, les Cambres de Comerç Europees a Barcelona, la fundació Mobile World Capital Barcelona i la fundació Barcelona Capital Nàutica, així com de nombroses persones expertes que participen en la programació de xerrades i taules rodones.