Cultura organitzacional i talent internacional

Quina és la base per a afirmar que la cultura organitzativa té un enorme impacte en l'atracció i el desenvolupament del talent de l'organització? Per què és important connectar els valors personals amb els valors de l'organització?

En aquesta sessió, tindrem ocasió de conversar i compartir amb diversos experts en clima organitzacional i reclutament internacional dels valors corporatius i el talent, a través d'una sessió en el qual connectaràs amb tota mena de professionals que, segur, tindràs molts valors en comú. En aquesta sessió presentarem també les novetats i tendències del mercat laboral per als expats a Barcelona i la importància de la cultura organitzacional i valors de l'empresa a l'hora d'atreure talent internacional.

Perquè sigui una experiència i sessió profitosa per a tots els assistents, durem a terme una dinàmica inspirada per un dels pensadors moderns sobre la cultura organitzacional, Richard Barrett.

 

PROGRAMA

12.00 h - Benvinguda per part d'un membre de l'equip de Barcelona International Welcome de l'Ajuntament de Barcelona.

12.10 h - Ponència i taller: Cultura organitzacional i talent internacional.

Oriol Giménez, Director, People & Transformation, BOTH PEOPLE & COMMS.

Elena Jiménez, Executive Manager de Page Consulting.

Xavier Buela Colomé, Managing Consultant - Shared Service Centre de Page Personnel.

Mónica Gálvez, Directora de Continguts, Esdeveniments y Programes de Custommedia y Equipos&Talento.

14.00 h - Refrescs i networking.

 

PONENTS

Oriol Giménez, Director, People & Transformation, BOTH PEOPLE & COMMS

Llicenciat en Psicologia per la Universitat Ramon Llull, CMBA per ESADE, Màster en Direcció de Comunicació Corporativa per la Barcelona School of Management (UPF) i Màster en Recursos Humans per la UB. Més de 10 anys d'experiència liderant i gestionant projectes de comunicació i transformació. Va treballar en Uriach, companyia farmacèutica, com a Responsable de Comunicació i, més tard, com Dircom. Especialitzat en Comunicació Estratègica, Interna/Employee Engagement i Externa. A nivell intern, posicionat i acompanyant directius, unitats de negoci i llançaments de productes dins de l'empresa, convencions, esdeveniments interns, creat canals interns i desenvolupat i implementat projectes de change & cultural management i altres transversals a tota l'organització.

 

Elena Jiménez, Senior Executive Manager, Responsable Nacional de Page Consulting, l'àrea de PageGroup especialitzada en Gestió de Persones i Projectes de Consultoria de Recursos Humans

Amb una amplia trajectòria de més de 15 anys en el sector de la Consultoria de Recursos Humans, ha col·laborat amb nombroses organitzacions de tota naturalesa i sector d'activitat (Industria, Energía, Gran Consumo, Retail, Healthcare, Banca y Servicios Financieros, Logística, Tax & Legal, etc) dissenyant i implantant solucions estratègiques relacionades amb la gestió de persones. Aquestes solucions, enfocades per ajudar a les companyies a assolir els seus objectius de negoci, han ajudat a col·locar a les persones al centre de la seva estratègia. La seva experiència abarca àmbits molt diversos: organització, estratègia, retribució, selecció, avaluació i desenvolupament de talent (formació i coaching) clima laboral i reorientació professional, entre altres.

Titulada en Enginyeria Industrial rama Química, especialitat en Organització, Gestió d'Empreses i Economia per la Universitat de Salamanca. Programa de Liderazgo Progresa organitzat per ESADE i CEOE. Professora de l'Institut Europeu de Postgrau.

 

Xavier Buela Colomé, Managing Consultant, Responsable de la divisió del Shared Services Center en Page Personnel

Amb una amplia experiència en el sector hoteler, va començar la seva carrera en Consultoria de Recursos Humans en la divisió de Turisme i Hoteleria en Michael Page aportant coneixement dels perfils corresponents a les àrees de F&B, operacions, vendes i direcció. Debido a la seva fluidez en 4 idiomes, es va traslladar a la divisió del SSC on s'ha especialitzat en posicions de caràcter internacional per a centres d'excel·lència, HUB’s i BPO’s a Barcelona.

 

MODERADORA

Mónica Gálvez, Directora de Continguts, Esdeveniments y Programes de Custommedia y Equipos&Talento

Llicenciada en Ciències de la Informació i en Ciències Polítiques i Sociologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Màster en Comunicació Política per l'Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS). Més de 20 anys d'experiència a la direcció de mitjans de comunicació especialitzats en Talento i Sostenibilitat com Equips&Talento i CompromisoRSE, esdeveniments professionals com TalentDay i Dia de la Sostenibilitat, programes de Diversitat i Inclusió com Empowering Women's Talent i Diversity Leading Companies i continguts de comunicació corporativa i compromís. Membre de jurats i comissions assessores de premis i associacions professionals.

 

Acte gratuït presencial, amb inscripció prèvia.

L'assistència és limitada, les places s'assignaran per ordre d'arribada.

  • Centre per a la Iniciativa Emprenedora Glòries (Barcelona Activa)
    ||
    Carrer de la Llacuna, 162-164
  • 22/11/2022
    ||
    12 h - 14 h
  • Castellà