Taller 'Ornitologia (Introducció)'

Centre Cultural Albareda

De 06/05/2025 a 17/06/2025

Professor: Jordi Jover, d'Athenea Birding

Introducció a les tècniques d'identificació d'ocells, on i quan podem veure ocells a Catalunya, migració i rutes migratòries, conservació i observació, perquè canten, quin tipus de niu fan, etc. A l'última sessió del curs es farà una sortida al Parc de Montjuïc el dissabte 14 de juny.

Centre Cultural Albareda

Dirección:
Carrer d'Albareda, 22*24
Districte:
Sants-Montjuïc
Barrio:
el Poble-sec

Si quieres hacer alguna rectificación sobre esta actividad...

HÁZNOSLA LLEGAR

Horarios

Observaciones

Cal inscripció prèvia.

Places limitades.

Otros
Inscripciones en
Centre Cultural Albareda

A partir del 24 de marçPresencial de dilluns a divendres, de 9 a 14 i de 16 a 22h. Dissabte, de 16 a 22h. En línia a partir del 24 de març a les 8h. Es recomana el pagament amb targeta.

Se celebra en
Centre Cultural Albareda

Professor: Jordi Jover, d’Athenea Birding

Introducció a les tècniques d’identificació d’ocells, on i quan podem veure ocells a Catalunya, migració i rutes migratòries, conservació i observació, perquè canten, quin tipus de niu fan, etc. A l’última sessió del curs es farà una sortida al Parc de Montjuïc el dissabte 14 de juny.

Si quieres hacer alguna rectificación sobre esta actividad...

HÁZNOSLA LLEGAR