Escull la millor escola per al teu fill/a a través de les experiències de famílies internacionals

man and children sliding

Triar escola és una decisió important per a l’educació dels fills. Si acabes d’arribar a Barcelona o vens d’un altre país, potser no coneixes l’oferta d’educació disponible i és possible que tinguis molts dubtes.

En aquesta sessió t’explicarem com funciona el sistema educatiu local i et donarem informació pràctica i consells perquè puguis trobar l’opció educativa que encaixi millor amb els teus valors, característiques i prioritats. 

A més, gràcies a la coordinació  de la plataforma digital i comunitat de Mammaproof.org, descobriràs el testimoni d’altres famílies internacionals que compartiran la seva experiència i contestaran les teves preguntes per ajudar-te a decidir la millor alternativa per a la teva família.

 

PROGRAMA
17.00 h   Arribada dels assistents i benvinguda

17.10 h   Presentació del sistema educatiu local, diferents tipus d’escoles i com accedir-hi 

                 A càrrec de Judit Romera, tècnica coordinadora de Promoció Econòmica Internacional a l’Ajuntament de Barcelona

17.25 h  Taula rodona: famílies internacionals expliquen com i per què han triat l’escola per al seus fills i filles

                Moderadora: Mavi Villatoro, fundadora i directora de Mammaproof.org

18.10 h  Preguntes i respostes

18.30 h  Fi de l’acte 

 

Activitat gratuïta i presencial, amb inscripció prèvia i assistència limitada.