Peter Brook reprèn els seus treballs en el camp de la lírica amb una proposta nova que, com en alguns dels seus treballs anteriors, destaca el caràcter teatral de la representació i redueix al mínim la distància amb l’espectador. El director, nascut a Londres però plenament integrat a l’escena teatral francesa des dels anys setanta, parteix d’una de les òperes més cèlebres de Mozart però n’ofereix una versió lliure per a piano interpretada per cantants joves, uns personatges creïbles que canten les seves àries en un context íntim que posa l’accent en l’emoció. Les grans orquestres, el virtuosisme vocal i els efectes escenogràfics cedeixen el seu protagonisme a la teatralitat de la història en un muntatge que posa en contacte directe el pianista i els cantants amb el públic. Espectacle guanyador d’un Molière, el premi teatral més important de França.
Direcció: Peter Brook; Moviment: Marcello Magni; Adaptació lliure: Peter Brook, Franck Krawczyk, Marie-Hélène Estienne; Cantant: Leila Benhamza, Patrick Bolleire, Jean-Christophe Born, Antonio Figueroa, Virgile Frannais, Betsabée Haas, Agnieszka Slawinska; Intèrpret: William Nadylam, Abdou Ouologuem; Mag: Celio Amino; Piano: Matan Porat; Sastreria: Alice François; Il·luminació: Philippe Vialatte; Producció delegada: C.I.C.T., Théâtre des Bouffes du Nord (París); Producció en gira: Agnès Courtay, Elsinor; Responsable de producció: Marko Rankov; Assessorament artístic: Chritophe Capacci; Regidoria: Arthur Franc; Realització de vestuari: Hélène Patarot; Fotografia: Pascal Victor Artcomart; Mestre de cant: Véronique Dietschy; Amb: Oria Puppo;