Anar al contingut principal
Dreceres de barcelona.cat
ajuntament.barcelona.cat
meet.barcelona
Info Barcelona
Guia BCN
Tràmits
Plànol BCN
Canals de comunicació
Com s'hi va
Canviar idioma
Català
Castellano
English
www.barcelona.cat
Català
www.barcelona.cat
Dreceres de barcelona.cat
ajuntament.barcelona.cat
meet.barcelona
Info Barcelona
Guia BCN
Tràmits
Plànol BCN
Canals de comunicació
Com s'hi va
Canviar idioma
Català
Castellano
English
El festival
Presentació
Organització
Sostenibilitat
Patrocinadors
Edicions anteriors
Notícies
Blog
Blog
Inici
Blog
Arxiu 2023
Últims articles
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
I... la família? Radiografia d’urgència de les arts escèniques per a tots els públics
50 anys de Dagoll Dagom: “Sempre ens ha interessat més arribar al gran públic que a les minories selectes”
Daniela Feixas: “Escric per posar la foscor a l’escenari i veure si, d’alguna manera, trobo alguna resposta"
Aina Tur: “El camí per convertir les mesquineses de l'ànima en quelcom compartible i bell per a mi només és un: la fantasia”
La simbiosi perfecta: la gran gira del Cor de Noies de l'Orfeó Català amb 'The Pulse'
Festivals d’estiu vs. festivals d’hivern
Els dilemes i conflictes del món, vistos des del Grec
Montse Colomé: el llegat d'una ballarina de Barcelona
Rabih Mroué: “Penso la guerra, no l'explico”
Raül Refree: “He tingut la sort de treballar amb dones molt potents”
Transformar o adaptar-se: els artistes i els espais singulars del Grec 2023
Escarlata Circus: “El riure és l'antítesi més gran del feixisme”
Cristina Clemente vs. Nelson Valente: tres obres entre Barcelona i Buenos Aires
Jordi Prat i Coll vs. Jumon Erra: el renaixement del musical en català
Carlota Subirós: “'La plaça del Diamant' sempre s'ha relacionat amb el passat i vull projectar-la cap al present”
Sergi Belbel: “Emma Vilarasau no ha escrit cap ratlla de 'Lali Symon', però les ha autoritzat totes”
Hans Kesting: “'Qui va matar el meu pare' és un crit sobre el passat, el privilegi i la masculinitat tòxica”
Un circ i un cor: vuit claus per apropar-se a ‘The Pulse’
Alexander Zeldin: “Passo el 80% del meu temps donant-me cops de cap contra la paret”
Sasha Waltz: “Intento ser receptiva, sensible, al temps present”
LA NOVEL·LA ASSALTA EL TEATRE. ONZE LLIBRES QUE HAN ARRIBAT (I ARRIBARAN) A ESCENA
CELSO GIMÉNEZ, LA TRISTURA I LA FICCIÓ DOCUMENTAL
Teatres que no eren teatres. O com els artistes de la ciutat han ocupat espais
Claire Verlet, una ambaixadora catalana a la capital mundial de la dansa
Qui és Yinka Esi Graves, la ‘bailaora’ negra que fascina Europa
#726658
#f7941d
#f05363
#a960d3
#f4c603
#FC6EC5