Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
Elisabeth és una dona sense papers. Per obtenir un permís de treball necessita diners, però abans ha de pagar una multa perquè ha treballat sense el permís, una contradicció que la portarà a recórrer incansable tots els camins d’un sistema laboral, social i assistencial absurd. Contraposant la freda foscor del nacionalsocialisme a la calidesa colorista de la gent del carrer, Amor Fe Esperança és la mirada crítica i alhora tendra de Von Horváth cap a una societat que col·loca els individus en situacions desesperades.
Direcció: Carlota Subirós; Traducció: Feliu Formosa; Intèrpret: Clara Segura, Àngels Poch, Jordi Collet, Jordi Banacolocha; Escenografia: Max Glaenzel i Estel Cristià;