Moure's sobre no res (100 focs horitzontals) - Performance
Vitaliti eth20-33_carme.jpg
Inscripcions superposades. Una interpel·lació a posar en joc, a reencantar els materials de transició entre els cossos, entre els moviments, entre les imatges. Un lloc de pas al món fent-se i desfent-se. Com en certa experiència de desidentificació i d’estranyesa, entre preformance i performance, l’escena, per inestable, interruptora, vibràtil, paradoxal, denota la incompletesa de tota aparició com la seva condició constituent, s’insereix en les fissures, posa en crisi una certa economia i s’ocupa de la cura d’allò que no pot ser capitalitzat. Com podem imaginar o, fins i tot, somiar una dansa que ens agradaria veure sense l’obligació de saber com fer-ho ara?
'Moure’s sobre no res' fa referència a un esdeveniment format per tres peces escèniques: 'Cossos monàrquics?', '100 focs horitzontals' i 'Construcció amorosa'. També, 'Moure’s sobre no res' es compon de trobades i pràctiques de moviment amb persones que provenen d’àmbits molt diversos. Allò exposat és, doncs, resultat d’aquesta experiència col·lectiva.
Carme Torrent. Implicada en processos d’aprenentatge, investigació i creació en l’art. Estudia arquitectura a la Universitat Politècnica de Catalunya mentre treballa en diversos estudis, entre els quals hi ha el de l’arquitecte Enric Miralles. Paral·lelament, desenvolupa la seva tasca en l’àmbit de la dansa, mostrant els seus treballs i col·laborant amb altres artistes. Atreta pel treball de Body Weather (laboratori de climatologia corporal), viatja al Japó i hi col·labora al llarg de deu anys amb el centre Dance Resources on Earth, dirigit per Min Tanaka. També col·labora regularment amb el coreògraf Xavier Le Roy, en propostes per a espais expositius. És graduada en Filosofia per la Universitat de Barcelona. Els darrers anys imparteix tallers dins del programa de màster E.X.E.R.C.E. de Montpeller.
Accés lliure fins a completar l'aforament