Els centres de serveis socials amplien l’horari d’atenció telefònica
El nou horari es posa en marxa el dijous 1 de juliol, i serà el mateix tot l’any.A partir del dijous 1 de juliol els centres de Serveis Socials de Barcelona amplien l’horari d’atenció telefònica, que serà, tot l’any:
- De dilluns a dijous, de 9.00 a 19.00 hores (fins ara era de 9.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 19.00 hores)
- Divendres, de 9.00 a 16.00 hores (fins ara era de 9.00 a 14.00 hores)
Des del mes de novembre del 2020, el telèfon de contacte dels centres de Serveis Socials és el 900 922 357 (gratuït), i també és el telèfon de contacte dels punts d’informació i atenció a les dones (PIAD), el Servei d’Acollida, Recuperació i Atenció (SARA) per a dones i el programa d’acció comunitària Radars. Per aquelles persones que no puguin fer trucades a la línia 900, també es troba disponible la línia 93 619 73 11.
Els centres de Serveis Socials estan a disposició de la ciutadania per garantir-ne els drets socials i millorar-ne el benestar. A Barcelona hi ha 40 centres, on es pot rebre orientació i atenció social, així com sol·licitar diferents ajudes i prestacions. Podeu trobar més informació i el centre de Serveis Socials que us correspon accedint al cercador dels centres de Serveis Socials de l’Ajuntament de Barcelona.