Una innovadora companyia coreana que ha obtingut el reconeixement internacional amb un teatre físic i basat en els objectes, porta a escena una de les peces més conegudes de Genet... amb un armari com a protagonista afegit.
El 1998, quan va tornar d’estudiar a França amb Jacques LeCoq, el director Do Wan Im va fundar el Sadari Movement Laboratory, una companyia entestada a assajar nous llenguatges teatrals. El col·lectiu s’ha guanyat el respecte de l’escena de mig món amb propostes com un aplaudit Woyzeck o com aquesta versió de l’obra escrita el 1947 per Genet, on s’utilitzen videoprojeccions i un disseny de so clarament innovador. La història de les dues minyones que odien la dona que serveixen però que alhora es vesteixen amb la seva roba, la imiten i fantasiegen convertir-se en ella, esdevé en mans del Sadari Movement Laboratory una mostra imponent de teatre físic en què, a més, una peça del mobiliari té un paper fonamental. Es tracta d’un gran armari de fusta que, en aquest joc de dualitats entre el jo i els altres, entre la realitat i la ficció, esdevé un espai psicològic compartit entre minyones i mestressa.
Autoria: Jean Genet; Direcció: Do Wan Im; Dramatúrgia: Kyu Choi; Intèrprets: Mee-Ryeong Kim, Eun-Young Joung, Eun-Ju Lee; Escenografia: Jung-Joo Yun; Vestuari: Joo-Hee Lee; Disseny d'il·luminació: Sang-Keun Lee; Disseny de so: Matthias Erian; Direcció de so: Matthias Erian; Direcció visual: Jang-Yeon Kim; Regidoria: Jae-Sung Lee; Direcció tècnica d'escena: Robin Bargar, Insook Choi; Producció: HeeJin Lee; Producció executiva: Kyu Choi; Traducció dels sobretítols: Eduard Bartoll i Teixidor; Management: Ysarca Art Promotions - Pilar de Yzaguirre;