Nascut el 1941 a Mallorca, Biel Moll va viure gran part de la seva carrera a Barcelona, on va participar activament, des dels anys setanta fins a la seva mort, el febrer del 2009, en algunes les propostes teatrals més interessants que van tenir la ciutat com a escenari. Amb la Companyia Adrià Gual es va fer càrrec de l'adaptació de Mort de dama, obra de Llorenç Villalonga que va dirigir Ricard Salvat, va treballar com a actor a la Primera història d'Esther de Salvador Espriu i, en complicitat amb Gullermina Motta, va participar en els espectacles Remena, nena i Tango.
Una estada a Madrid li permet treballar el 1975 com a actor a Equus, dirigit per Manolo Collado, fins que torna a Barcelona per posar-se a les ordres de l'aleshores director teatral Ventura Pons i interpretar, amb Oriol Tramvia i Christa Leem, el musical The Rocky Horror Picture Show, que es va poder veure l'any 1977 al Teatre Romea.
Al final dels anys setanta es vincula al Teatre Lliure, del qual va ser director adjunt, treballa en el Festival Internacional de Sitges i, entre el 1980 i el 1983, es fa càrrec de la direcció del Grec, un període durant el qual passarien pel festival des de Dario Fo fins a Lindsay Kemp o Mario Gas, que l'havia dirigit en alguns dels seus treballs com a actor.
Gas va ser nomenat el 1989 director del Festival de Tardor, organitzat per l'Olimpíada Cultural, i va reclamar la presència de Moll com a responsable d'una programació teatral que, del 1989 al 1992, va portar a la ciutat espectacles de grans creadors, directors i intèrprets europeus, entre ells Bergman, Patrice Chereau, Maurizio Scaparro, Irene Papas o Jérôme Savary, a més de Josep Maria Flotats, Núria Espert o Lluís Pasqual, entre d'altres.
En l'etapa de Xavier Albertí com a director del festival (1996-1999) va tornar a formar part de l'equip responsable del Grec com a subdirector, i va contribuir a una gran renovació del festival.
Des de l'any 2000 i fins al moment que es va jubilar, el 2006, va posar en marxa el departament audiovisual del Gran Teatre del Liceu. El 2006 havia fet la seva darrera interpretació per al cinema a El coronel Macià, dirigida per Josep Maria Forn, amb la qual posava fi a una carrera paral·lela que l'havia portat a participar com a actor en films com ara Companys, procés a Catalunya (Josep Maria Forn, 1979), El vicari d'Olot (Ventura Pons, 1981) o Bar-Cel-Ona (Ferran Llagostera, 1987), entre d'altres.
Nascut el 1941 a Mallorca, Biel Moll va viure gran part de la seva carrera a Barcelona, on va participar activament, des dels anys setanta fins a la seva mort, el febrer del 2009, en algunes les propostes teatrals més interessants que van tenir la ciutat com a escenari. Amb la Companyia Adrià Gual es va fer càrrec de l'adaptació de Mort de dama, obra de Llorenç Villalonga que va dirigir Ricard Salvat, va treballar com a actor a la Primera història d'Esther de Salvador Espriu i, en complicitat amb Gullermina Motta, va participar en els espectacles Remena, nena i Tango.
Una estada a Madrid li permet treballar el 1975 com a actor a Equus, dirigit per Manolo Collado, fins que torna a Barcelona per posar-se a les ordres de l'aleshores director teatral Ventura Pons i interpretar, amb Oriol Tramvia i Christa Leem, el musical The Rocky Horror Picture Show, que es va poder veure l'any 1977 al Teatre Romea.
Al final dels anys setanta es vincula al Teatre Lliure, del qual va ser director adjunt, treballa en el Festival Internacional de Sitges i, entre el 1980 i el 1983, es fa càrrec de la direcció del Grec, un període durant el qual passarien pel festival des de Dario Fo fins a Lindsay Kemp o Mario Gas, que l'havia dirigit en alguns dels seus treballs com a actor.
Gas va ser nomenat el 1989 director del Festival de Tardor, organitzat per l'Olimpíada Cultural, i va reclamar la presència de Moll com a responsable d'una programació teatral que, del 1989 al 1992, va portar a la ciutat espectacles de grans creadors, directors i intèrprets europeus, entre ells Bergman, Patrice Chereau, Maurizio Scaparro, Irene Papas o Jérôme Savary, a més de Josep Maria Flotats, Núria Espert o Lluís Pasqual, entre d'altres.
En l'etapa de Xavier Albertí com a director del festival (1996-1999) va tornar a formar part de l'equip responsable del Grec com a subdirector, i va contribuir a una gran renovació del festival.
Des de l'any 2000 i fins al moment que es va jubilar, el 2006, va posar en marxa el departament audiovisual del Gran Teatre del Liceu. El 2006 havia fet la seva darrera interpretació per al cinema a El coronel Macià, dirigida per Josep Maria Forn, amb la qual posava fi a una carrera paral·lela que l'havia portat a participar com a actor en films com ara Companys, procés a Catalunya (Josep Maria Forn, 1979), El vicari d'Olot (Ventura Pons, 1981) o Bar-Cel-Ona (Ferran Llagostera, 1987), entre d'altres.