Rodatge de la pel·lícula Kusturicaland, per Joan Bennassar Cerdà
El treball de Joan Bennàssar Cerdà que es presenta en l'exposició es vehicula a través de l'escriptura d'un guió cinematogràfic en el qual el propi Kusturica, juntament amb els diferents personatges del seu imaginari, discuteix la creació del film i la problemàtica associada a la construcció de la seva ciutat dins d'una altra ciutat. L'espai expositiu i els materials d'atrezzo es converteixen en l'escenari per al rodatge de la pel·lícula. Una vegada finalitzada, el guió i la pròpia pel·lícula s'enviaran al director.
Joan Bennassar Cerdà (Palma de Mallorca, 1991) ha presentat el seu treball a centres i galeries com Fabra i Coats Centre d'Art Contemporani (Futurs abandonats, demà ja era la qüestió, 2014); Zona intrusa 8, Mataró (2015); auditori MACBA (Futuro memories); Es Baluard, Museu d'art contemporani de Palma, Mallorca (Futuro performance i Tabula Rasa 2014); MUU Gallery Helsinki (Tabula rasa, 2014); Hilvaria studios, Tildburg, Holanda (Tabula rasa 2014); Galerie RDV Nantes, França (Paradís Artificial, 2014); La Capella (triple mortal, 2014); Maserre (Balcan dream, 2013); Galería Trama, (Premi ART<30 amb el projecte Permanent vacation, 2013); UNIBO, Bologna (“Leggere Pasolini”, 2013); Halfhouse (Collapsed House, 2013). Recentement ha rebut la beca de la Sala d'art Jove en les modalitats de Creació i Investigació en col·laboració amb el MACBA, la Beca can Felipa Arts Visuals 2015 i la Beca Guasch Coranty 2015. Actualment viu i treballa a Barcelona.
El "vermut amb els implicats" és una de les activitats regulars de l'Oficina d'Educació, en la qual gaudim de l'exposició d'una manera diferent i podem parlar de tu a tu amb un dels artistes de l'exposició.