Espais Cultura Viva integra nous membres i prepara campanya de comunicació

NOTÍCIES

El passat 19 d’abril l’espai Bridge 48 del Poblenou va acollir una nova reunió d’Espais Cultura Viva on hi van assistir diferents locals que ja tenen o estan en tràmi o tenen interès en obtenir la llicència d’activitat Espais Cultura Viva i també els responsables de l’Institut de Cultura Viva de Barcelona que treballen per oferir la informació i comunicació sobre aquest nou model d’activitat cultural. 

En la reunió, es va fer una ronda de presentació dels diferents locals assistents, els quals van plantejar també els dubtes i reptes que tenen respecte a la llicència o l’activitat cultural que s’hi pot produir. Entre els locals assistents, el propi Bridge48 (estudi de gravació i centre formatiu i cultural del Poblenou); 44Perills Art Sonor (associació cultural de Gràcia); L’Estranger (espai cultural del Poble-sec); Carretas47 (espai d’esdeveniments culturals i galeria d’art al Raval); Associació Freedonia (associació cultural del Raval); 24 Lab (Nou Barris); 33|45 (bar multiespai cultural al Raval); El Ruix (cocteleria amb programació cultural); Barna Brew (cervessera i brewpub a Sant Antoni); Sagrades Taninnes (bodega en intent de sol·licitar llicència de bar i amb programació, al eixample); i L’Herbolari (sala d’exposicions al Gòtic). 

L’objectiu de les trobades és anar construint un grup de treball d’Espais Cultura Viva per projectar-lo com un circuit de cultura de proximitat, de suport mutu i intercanvi, i en aquesta reunió, la trobada va tenir una primera part explicativa de quin és el procés per obtenir la llicència i es van resoldre els principals dubtes. Si voleu informar-vos d’aquest procés podeu fer-ho a la seva seccció web.
 

Comunicar Espais Cultura Viva a la ciutadania

En aquesta reunió també es van perfilar les pròximes accions de comunicació per explicar-li a la ciutadania en general i als Districtes i agents de l’autoritat la posada en funcionament d’aquesta llicència i les activitats que s’hi desenvoluparan gràcies a ella.

Aquesta comunicació tindrà tres moments importants: un rètol propi que marcarà cada local amb la llicència Espais Cultura Viva; una campanya de comunicació interna i externa per explicar a tota la ciutadania la nova llicència i les activitats culturals que comportaran; i la publicació de tota la informació i programació dels Espais Cultura Viva amb web del programa Cultura Viva

XARXES RELACIONADES

No hi ha xarxes relacionades

PROJECTES RELACIONATS
ACCIONS RELACIONADES