×

Error message

  • Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/ciutatcuidadora/sites/all/modules/custom/bcn_guide/img/mark.png) is not within the allowed path(s): (/var/www/apps/app0406/www/:/var/www/apps/app0406/src/:/var/www/apps/app0406/session/:/var/www/apps/app0406/tmp/:/var/www/apps/app0406/data/:/var/www/apps/app0406/env/) in bcn_guide_get_custom_marker() (line 915 of /var/www/apps/app0406/www/ciutatcuidadora/sites/all/modules/custom/bcn_guide/bcn_guide.utils.inc).
  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in include() (line 9 of /var/www/apps/app0406/www/ciutatcuidadora/sites/all/modules/custom/bcn_social/templates/bcn-social.tpl.php).
  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in include() (line 9 of /var/www/apps/app0406/www/ciutatcuidadora/sites/all/modules/custom/bcn_social/templates/bcn-social.tpl.php).
  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in include() (line 9 of /var/www/apps/app0406/www/ciutatcuidadora/sites/all/modules/custom/bcn_social/templates/bcn-social.tpl.php).
  • Notice: Undefined index: node in ciutat_cuidadora_theme_preprocess_page() (line 12 of /var/www/apps/app0406/www/ciutatcuidadora/sites/all/themes/custom/ciutat_cuidadora_theme/template.php).
  • Notice: Trying to get property 'type' of non-object in ciutat_cuidadora_theme_preprocess_page() (line 12 of /var/www/apps/app0406/www/ciutatcuidadora/sites/all/themes/custom/ciutat_cuidadora_theme/template.php).

Back

Translator of google :

"Sardenya: l'illa megalítica" presenta un conjunt d'objectes arqueològics excepcionals, conservats en diversos museus de l'illa i trobats en diversos llocs i localitats, com ara estatuetes femenines associades al culte neolític de la deessa-mare, petits exvots de bronze que representen personatges de la civilització nuràgica, o un dels enigmàtics gegants de pedra de la necròpolis de Mont'e Prama (850-750 aC), que alguns consideren les primeres escultures exemptes de la Mediterrània occidental.

La immersió en la cultura nuràgica és total i és per això que la mostra s'acompanya de maquetes i reconstruccions en 3D, que permetran als visitants explorar molts racons i paisatges de l'illa. El MAC ha participat en l'adaptació del projecte assumint el disseny i la producció museogràfica que es presenta a la seva seu de Barcelona. Aquesta mostra temporal s'emmarca en la política d'exposicions del museu, centrada a presentar temes al voltant de les civilitzacions de l'antiguitat relacionades amb les terres que actualment constitueixen Catalunya.

Exposició promoguda per la Fundació Mont'e Prama, –amb finançament de la Regió Autònoma de Sardenya, "Gran projecte Mont'e Prama"–,en col·laboració amb el Ministeri de Cultura de la República italiana- Direcció General de Museus, la Direcció Regional de Museus Nacionals de Sardenya, el Museu Nacional de Cagliari i el municipi de Cabras, es reconeix també la col·laboració de l'Ambaixada d'Itàlia a Madrid, el Consolat General d'Itàlia a Barcelona, i l'Institut Italià de Cultura de Barcelona. L'organització general ha estat a càrrec de Villaggio Globale International.

Schedule