Xerrada "Cafè homes. Masculinitats i envelliments: reptes i oportunitats"
Translator of
:


Schedule
Days | Hours | Preus | Observations | |
---|---|---|---|---|
Divendres |
de 18.30 h a 20.30 h |
Entrada Gratuïta
amb compromís d’assistència |
Com es viuen les masculinitats en l’etapa de l’envelliment? Quins reptes i oportunitats ens planteja aquesta etapa per a una vida digna i plena?
"Aquesta xerrada del cicle Cafè d’homes vol explorar com viuen els homes les seves masculinitats a mesura que envelleixen, i els reptes i oportunitats que es presenten per aconseguir una vida completa i amb dignitat.".
Les tertúlies "Cafès d'Homes" són una iniciativa d'Homes Igualitaris que ofereix un espai informal i mixt per reflexionar sobre la vida i les conductes dels homes en un context d'igualtat i respecte. Organitzades durant més de 15 anys, aquestes trobades busquen promoure converses fluïdes i obertes, allunyades de formats jeràrquics, per fomentar la participació activa de totes les persones assistents, incloent-hi dones i persones de gènere no binari.
En aquest cas comptarem amb Juanjo Compairé, soci fundador d'Homes Igualitaris, pare i membre de la Marea Pensionista de Sarrià Sant Gervasi. També col·labora Josep Mª Mesquida, President de la Fundació Enllaç, entitat que defensa els drets i la dignitat de les persones LGTBI i les que es troben en situacions de vulnerabilitat, dependència o discriminació, com les persones grans o amb deteriorament per envelliment, malaltia o solitud. I a més, participen homes de la Marea Pensionista com a convidats
Espai mixt. Activitat adreçada a totes les persones interessades en la perspectiva d’envelliment dels homes i en com afecta la percepció de la seva masculinitat.