Taller "Sacsejar la masculinitat"
Translator of
:


Schedule
Days | Hours | Preus | Observations | |
---|---|---|---|---|
7 març,
14 març i 28 març |
de 18.00 h a 20.00 h |
Entrada Gratuïta |
Cal inscripció prèvia amb compromís d’assistència |
|
5 abril |
de 10.30 h a 12.30 h |
Es tracta d’un cicle de 4 sessions on a través de diverses dinàmiques corporals reflexionarem sobre el què significa ser home i quines altres maneres tenim de viure la masculinitat en la nostra societat. Un espai lúdic i col·lectiu per repensar-nos!
Sessió 1. Ser Home
Què vol dir ser homes? Quins discursos s’han donat per vàlids? Hi ha altres maneres de mostrar-se en aquesta societat?
Sessió 2. Vincles i afectes.
Què significa relacionar-se des de l’afecte? Què implica donar un paper central a les cures? Què significa mostrar-se vulnerable?
Sessió 3. Tocar
Què implica el contacte? De quina manera ens han ensenyat a tocar? Com podem treballar des d’un contacte que transcendeixi el binarisme agressiu-sexual?
Sessió 4. Gestionar conflicte
Com hem après a actuar davant d’un conflicte? Què implica la gestió? Què fem amb les emocions que emergeixen?
Adreçat a homes a partir de 18 anys
Organitzat per: El Plural - Centre de Masculinitats i MedianT la danza