×

Error message

  • Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/ciutatcuidadora/sites/all/modules/custom/bcn_guide/img/mark.png) is not within the allowed path(s): (/var/www/apps/app0406/www/:/var/www/apps/app0406/src/:/var/www/apps/app0406/session/:/var/www/apps/app0406/tmp/:/var/www/apps/app0406/data/:/var/www/apps/app0406/env/) in bcn_guide_get_custom_marker() (line 915 of /var/www/apps/app0406/www/ciutatcuidadora/sites/all/modules/custom/bcn_guide/bcn_guide.utils.inc).
  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in include() (line 9 of /var/www/apps/app0406/www/ciutatcuidadora/sites/all/modules/custom/bcn_social/templates/bcn-social.tpl.php).
  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in include() (line 9 of /var/www/apps/app0406/www/ciutatcuidadora/sites/all/modules/custom/bcn_social/templates/bcn-social.tpl.php).
  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in include() (line 9 of /var/www/apps/app0406/www/ciutatcuidadora/sites/all/modules/custom/bcn_social/templates/bcn-social.tpl.php).
  • Notice: Undefined index: node in ciutat_cuidadora_theme_preprocess_page() (line 12 of /var/www/apps/app0406/www/ciutatcuidadora/sites/all/themes/custom/ciutat_cuidadora_theme/template.php).
  • Notice: Trying to get property 'type' of non-object in ciutat_cuidadora_theme_preprocess_page() (line 12 of /var/www/apps/app0406/www/ciutatcuidadora/sites/all/themes/custom/ciutat_cuidadora_theme/template.php).

Back

Translator of google :

La llei 3/2020, de l'11 de març, de prevenció de les pèrdues i el malbaratament alimentaris de la Generalitat de Catalunya i la Guia per crear una xarxa de reaprofitament alimentari comunitària de l'Ajuntament de Barcelona són el punt de partida d'una jornada que pretén donar visibilitat als agent socials que duen a terme iniciatives d'aprofitament alimentari des d'una perspectiva comunitària. Aquesta jornada servirà per posar en comú les bones pràctiques i aprenentatges d'aquestes iniciatives a l'hora que pretén ser un punt de reconeixement i trobada de les mateixes amb la finalitat de compartir els reptes als quals han de fer front i, idealment, pensar col·lectivament en accions de futur que contribueixin a facilitar el desenvolupament de la seva activitat.

10.00 h Presentació de la jornada

10.15 h Projecte Cultivate: el malbaratament alimentari i les iniciatives d'alimentació compartida

10.30 h Teixint ajuda mútua per a la justícia alimentària

10.45 h Intercanvi d'experiències i projectes referents

11.25 h Pausa cafè

11.45 h Debat dinamitzat entre entitats convidades i assistents: l'espai d'acció i oportunitats de les xarxes comunitàries de reaprofitament

12.45 h Presentació de la Guia per crear una xarxa de reaprofitament alimentari comunitària de l'Ajuntament de Barcelona

13.00 h El marc normatiu i el rol de les administracions en la prevenció del malbaratament alimentari i la seguretat alimentària

13.30 h Torn obert de preguntes

13.50 h Cloenda de la jornada

14.00 h Dinar d'aprofitament alimentari a càrrec d'Associació Cuina d'aprofitament creativa (inscripció en aquest formulari)

Schedule