Taller 'Natura de prop –Qui pol·linitza?'
Translator of
:


Schedule
Days | Hours | Preus | ||
---|---|---|---|---|
Dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge |
a les 11.00 h,
a les 12.00 h i a les 13.00 h |
Entrada Gratuïta |
Com hi veiem a ull nu? I si utilitzem algun instrument d’observació?
De la mà de diferents instruments òptics ens aproparem a alguns elements de la natura i ens fixarem en detalls que ens ajudaran a fer-nos preguntes i descobertes.
En aquesta ocasió, Natura de prop es desplaça al recentment obert Centre Martorell d’Exposicions on lligarem l’activitat a la biodiversitat del parc de la Ciutadella, concretament en dues temàtiques: la botànica i els ocells.
Ens endinsarem en el món vegetal del parc que acull la nova seu pública del Museu on abunden espècies com l’acàcia, els xiprers, els castanyers d’Índia, les palmeres i els arbres centenaris. Ens fixarem en les seves fulles i fruits. A més a més, a la Ciutadella s’hi han censat més de 100 espècies d’ocells. Us proposem conèixer i observar les seves plomes i les seves construccions.