El Maremàgnum

Moll Espanya, 5*6

Botigues, restaurants, cinemes, L’Aquàrium i esdeveniments lúdics i culturals atrauen un bon nombre de barcelonins i turistes que hi fan cap cada dia de l’any per anar-hi a comprar mentre gaudeixen de les extraordinàries vistes al mar.

Molt més que botigues

Hi ha pocs centres comercials com el Maremàgnum. A l’àmplia oferta de botigues s’hi suma un complet programa d’activitats per a totes les edats, com ara el mercat urbà Downtown Market, que se celebra el primer cap de setmana de cada mes, o les campanyes especials que es duen a terme en dates assenyalades, com Nadal o Sant Valentí. La resta de l’any també s’hi organitzen fires d’artesania, actuacions castelleres, visites de gegants i capgrossos, espectacles infantils, xous de música en directe, demostració de balls, etcètera.

Vistes a la ciutat i remor de mar

El Maremàgnum està ubicat davant del Port Vell, i s’hi pot accedir des de diferents punts: el més espectacular és, sense dubte, el pont flotant que es troba al final de la Rambla, davant del monument a Colom, i que adopta el nom de rambla de Mar.

Per fer compres

  • Ciutat Vella

    el Barri Gòtic
Adreça:
Moll Espanya, 5*6
Districte:
Ciutat Vella
Barri:
el Barri Gòtic
Població:
Barcelona

Horaris

Observacions
Atenció:
El 24 i 31 de desembre
és opcional tancar dues
hores abans.

El dia 25 de desembre
és opcional obrir o no.

Si vols fer una esmena sobre aquesta activitat...

FES-NOS-LA SABER