El parc de la Trinitat

Pg Santa Coloma, 60

El parc de la Trinitat és un oasi al cor de Sant Andreu: un espai verd fet de prats de gespa i fileres de pollancres que cobreixen un turó emmarquen un llarg canal on, en un dels extrems, descansa l’escultura d’una noia ajupida que esbandeix roba.

Un parc verd

El parc de la Trinitat, de forma semicircular, està presidit per un turó amb el canal als peus. En entrar al parc, a l’esquerra de l’entrada principal, hi ha un amfiteatre polivalent que acaba allà on comença el canal. Unes escales permeten l’accés a la gran zona de descans que hi ha un cop es passen les pistes esportives i l’àrea de pícnic amb barbacoes. Hi ha dues pistes de tennis, una de voleibol, una de bàsquet i una de futbol mini. Més enllà de la zona esportiva, hi ha els 2.400 metres quadrats d’horts urbans: 61 parcel·les que conreen els avis del barri. A la dreta, queda la part més paisatgística que es pot contemplar des del passeig que hi ha a la part més alta del parc i que funciona com una balconada. Integrats en el paisatge del parc descobrim, també, dos grups escultòrics, Cavalls desbocats, de Josep Ros, i Dona que es banya, de Rafael Bartolozzi.

Un espai privilegiat per al modelisme

El parc de la Trinitat és un espai ideal per practicar el modelisme: el llac és sovint ple d’embarcacions i a més hi ha pistes destinades a l’automodelisme, que gestiona l’Associació de Modelistes de Sant Andreu.

Espais urbans

  • Sant Andreu

    Sant Andreu
Adreça:
Pg Santa Coloma, 60
Districte:
Sant Andreu
Barri:
Sant Andreu
Població:
Barcelona

Horaris

Observacions
Hora de tancament
aproximada, en funció de
l'horari solar (tanquen
quan es fa fosc, al capvespre)

Si vols fer una esmena sobre aquesta activitat...

FES-NOS-LA SABER