Dones de la novel·la negra: Mariantuá Correa
Coincidint amb el festival BCNegra 2025, Biblioteques de Barcelona organitza la primera sessió del club de lectura “Dones de la novel·la negra” amb una conversa amb Mariantuá Correa, l’autora colombiana establerta a Barcelona que ha debutat amb Ciudad Láser, una novel·la que desborda el gènere negre per parlar-nos de violència, marginalitat i masclisme.
El club de lectura “Dones de novel·la negra” continuarà durant els dies següents a la Biblioteca de Poble-Sec . Francesc Boix, per reivindicar les autores que han fet i fan gran la novel·la negra.
Organitza: Biblioteques de Barcelona
Observacions
Activitat a la Sala 3.
Nota per als usuaris del lector de pantalla. Aquesta galeria mostra un element, que pot ser una imatge o un vídeo. Feu servir els controls de l’àrea "Controls de la galeria" per veure l’element anterior o el següent. També podeu fer clic sobre l’element que voleu visualitzar.
Slide
of 2