Gastronomia i alimentació sostenibles: persones, producte i planeta

Imatge
Barcelona REACT 2022 - Gastronomia i alimentació sostenibles: persones, producte i planeta 01
Imatge
Barcelona REACT 2022 - Gastronomia i alimentació sostenibles: persones, producte i planeta 02
Imatge
Barcelona REACT 2022 - Gastronomia i alimentació sostenibles: persones, producte i planeta 03
Imatge
Barcelona REACT 2022 - Gastronomia i alimentació sostenibles: persones, producte i planeta 04
Imatge
Barcelona REACT 2022 - Gastronomia i alimentació sostenibles: persones, producte i planeta 05
Imatge
Barcelona REACT 2022 - Gastronomia i alimentació sostenibles: persones, producte i planeta 06
Imatge
Barcelona REACT 2022 - Gastronomia i alimentació sostenibles: persones, producte i planeta 01
Imatge
Barcelona REACT 2022 - Gastronomia i alimentació sostenibles: persones, producte i planeta 02
Imatge
Barcelona REACT 2022 - Gastronomia i alimentació sostenibles: persones, producte i planeta 03
Imatge
Barcelona REACT 2022 - Gastronomia i alimentació sostenibles: persones, producte i planeta 04
Imatge
Barcelona REACT 2022 - Gastronomia i alimentació sostenibles: persones, producte i planeta 05
Imatge
Barcelona REACT 2022 - Gastronomia i alimentació sostenibles: persones, producte i planeta 06

Dijous 31 de març

15:30 h - 16:45 h

Auditori (Disseny Hub)

L’alimentació i la gastronomia han format part de l’èxit de Barcelona com a atracció turística en les darreres dècades. L’escenari postcovid presenta diversos reptes i oportunitats per definir el paper de l’alimentació en la identitat de la ciutat, millorar el desenvolupament econòmic sostenible, el benestar dels ciutadans i l’educació alimentària. 

En aquesta sessió volem debatre sobre la ciutat i el paper que té per desenvolupar una oferta alimentària de qualitat i diversa, tant per a la població local com per als visitants, i sobre com hem d’afrontar els principals reptes humans als quals ens enfrontem per ser competitius, com ara la sostenibilitat, l’alimentació de proximitat, el malbaratament zero i els nous models de negoci.