L’OMIC obre una línia directe d’atenció a les afectades pels talls de llum

El servei informa, assessora i acompanya a les persones per a que puguin fer les seves reclamacions. Alhora, permetrà a l'OMIC recollir les incidències a nivell de ciutat, traslladar-ho als òrgans competents i dur a terme les accions necessaries respecte les xarxes de subministrament elèctric.

24/01/2021 18:28 h

Ajuntament de Barcelona

 

Com sol·licitar el servei?

El servei ja no es pot sol·licitar. (Actualitzat – 10/2023)

Per a temes vinculats amb l’electricitat, podeu contactar amb l’OMIC pels canals habituals, ja sigui trucant al 010 o a través del web de l’OMIC.

En cas de tall de subministrament de llum a llars vulnerables amb dificultats fer front a les factures, contacteu amb els punts d’assessorament energètic, trucant al telèfon 930 008 054, de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 h.

Etiquetes associades a la notícia