Tecnologia per a uns serveis socials més eficients i accessibles
L’acord amb Salesforce, companyia especialitzada en solucions de gestió al núvol, permetrà optimitzar l’atenció a la ciutadania mitjançant eines tecnològiques avançades que facilitaran la gestió dels recursos socials, agilitzaran la comunicació amb les persones usuàries i reforçaran la capacitat de resposta davant situacions de vulnerabilitat.
Les més de 2.000 persones que treballen en la prestació de serveis socials de l’Ajuntament podran accedir amb més facilitat a tota la informació necessària sobre els recursos i sistemes de resposta disponibles, així com a la informació pertinent sobre les persones usuàries que demanen aquests serveis.
Tot això amb les màximes garanties de seguretat i privacitat de la informació. Per desenvolupar la prestació d’aquests serveis s’utilitzaran solucions com Salesforce Public Sector Industry Cloud, Tableau i MuleSoft.
L’acord s’emmarca dins l’estratègia del consistori per modernitzar la gestió municipal i seguir impulsant iniciatives que reforcin la inclusió i el benestar social.
prev
next