×

Mensaje de error

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable en include() (línea 9 de /var/www/apps/app1142/www/casalsdebarri/verdun/sites/all/modules/bcn_guide/templates/detail/bcn_guide_item_related.tpl.php).
Home / Espectacle "La Carn", a càrrec de Lluís Garau

Volver

Traductor de google :

En Ferran ha convençut a tot el món de que es guanya la vida fent de gamer al soterrani de casa dels seus pares, però en realitat aconsegueix els diners amb els vídeos i les videotrucades sexuals que penja a la seva pàgina d’OnlyFans. Un personatge, un director i un tècnic: el seu creador Lluís Garau, ens transmet la soledat i la distància del sexe d’avui (espectacle en directe, sexe en remot) La Carn és una porta a la intimitat d’un jove que li posa preu al seu propi cos. Obra amb traces de trap, Mantegna, Elmgreen and Dragset, el cinema d’Ulrich Seidl (En el sótano) i la conversa despullada de l’obra coreogràfica de Jefta van Dinther, Dark Field. Obre amb dos públics, un al teatre, l’altre a casa.

Lluís Garau (Sa Torre, Mallorca, 1997) és un artista  performer, director d’escena i graduat en interpretació per l’Institut del Teatre. La seva creació fins a dia d’avui s’ha centrat en l’ús de  webcams i en converses amb desconeguts a través d’un xat d’Internet. La seva obra més representada,  La Carn, 2022, és també la seva primera creació, que ha obtingut el Premi Òscar Wilde al International Dublin Theatre Festival. Aquesta peça també s’ha presentat a festivals com el Sziget Festival de Budapest, el Festival Rosa de Bogotá, Pedra Viva Menorca i el Queer Festival de Lisboa, així com en nombroses sales nacionals, com el Teatro del Barrio (Madrid), el Teatro Echegaray (Màlaga) i el Teatre Mar i Terra (Mallorca), entre d’altres.

Horarios

Síguenos en las redes sociales

Casal de barri Verdun

Verdun | Adreça: c/ de Luz Casanova, 4-6 | Tlf: 933547904
BESbswy