Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable a include() (línia 9 de /var/www/apps/app1142/www/casalsdebarri/verdun/sites/all/modules/bcn_guide/templates/detail/bcn_guide_item_related.tpl.php).
"Ceci n'est pas une poupée" és una peça en format solo que fusiona dansa teatre, manipulació d'objectes (artefactes hiperrealistes) i art sonor per explorar l'artificialitat del cos trans. Una coreografia on la pròtesi esdevé cos i dilueix els límits entre ésser viu i objecte.
La lioparda està formada per professionals del món de les arts vives i la pedagogia, fundada el 2017 a Mallorca. Posen l'accent en les arts vives, on el cos és protagonista, i entenen l'educació com una pràctica artística i l'art com una forma de pedagogia. Els seus espectacles habiten la frontera entre el teatre físic, la dansa, el teatre d'objectes, la
performance i les arts visuals; i es reconeixen com a accions poètiques i polítiques, partint de les teories feministes i pedagogies crítiques, entenent la pràctica artística com a eina per plantejar preguntes sobre el sistema i l'ordre establert on l'experiència pròpia esdevé font de coneixement i punt de partida.
A càrrec de La lioparda
Durada: 45 minuts
"Ceci n'est pas une poupée" és una peça en format solo que fusiona dansa teatre, manipulació d'objectes (artefactes hiperrealistes) i art sonor per explorar l'artificialitat del cos trans. Una coreografia on la pròtesi esdevé cos i dilueix els límits entre ésser viu i objecte.
La lioparda està formada per professionals del món de les arts vives i la pedagogia, fundada el 2017 a Mallorca. Posen l'accent en les arts vives, on el cos és protagonista, i entenen l'educació com una pràctica artística i l'art com una forma de pedagogia. Els seus espectacles habiten la frontera entre el teatre físic, la dansa, el teatre d'objectes, la performance i les arts visuals; i es reconeixen com a accions poètiques i polítiques, partint de les teories feministes i pedagogies crítiques, entenent la pràctica artística com a eina per plantejar preguntes sobre el sistema i l'ordre establert on l'experiència pròpia esdevé font de coneixement i punt de partida.