×

Missatge d'error

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable a include() (línia 9 de /var/www/apps/app1142/www/casalsdebarri/verdun/sites/all/modules/bcn_guide/templates/detail/bcn_guide_item_related.tpl.php).
Home / Itinerari 'Maria Àngels Anglada a Barcelona'

Tornar

Maria Àngels Anglada i d’Abadal (Vic, 1930 – Figueres, 1999),  poeta i autora de novel·les d’èxit com  El violí d’Auschwitz, amant dels clàssics i de la música, defensora de la llengua i la cultura, va tenir una relació intermitent amb la ciutat de Barcelona, on va viure durant els anys de formació i joventut, i on, en els anys de maduresa personal i literària, participà activament en el món cultural.

L'itinerari literari  "Maria Àngels Anglada a Barcelona" repassa els diversos indrets de la ciutat que guarden un lligam amb la biografia i amb llegat literari de l’autora.

Itinerari literari a càrrec de  Maria Nunes. 

Itinerari: Des de l’edifici històric de la Universitat de Barcelona fins al Palau de la Música Catalana, passant per l’Ateneu Barcelonès, l’Institut d’Estudis Catalans, el Teatre Romea i altres espais emblemàtics de la ciutat.

Horaris

Segueix-nos a les xarxes

Casal de barri Verdun

Verdun | Adreça: c/ de Luz Casanova, 4-6 | Tlf: 933547904
BESbswy