Home / Narració 'Contes a la mà. A la mà, contes amb sal', a càrrec de Judith Navarro

Tornar

Un cranc espantat, dos ratolins, i una nena com tu, que juga amb el mar. Tot són contes amb sal. Un cranc espantat, dos ratolins, i una nena com tu, que juga amb el mar. Tot són contes amb sal. En la primera part de l'activitat es narraran els contes "Cavallet de mar", "La ola", "Dos ratones" i també, per complementar, "On és el meu barret? ( o vull el meu barret)".

Després, obrirem un espai per conversar entorn de la lectura en veu alta, i donarem eines i recomanacions per potenciar l'activitat de lectura en família.

En la primera part de l'activitat es narraran contes per als més menuts. Després, obrirem un espai per conversar entorn de la lectura en veu alta, i donarem eines i recomanacions per potenciar l'activitat de lectura en família. Es tracta d’una activitat familiar, per crear vincle entre els infants i les seves famílies.  

De 2 a 4 anys.

Horaris

Segueix-nos a les xarxes

Casal de Barri Trinitat Nova

Trinitat Nova | Adreça: C/ Garbí 3, 08033 | Tlf: 677408154
BESbswy