Encara que l'ésser humà "ha de ser educat per al bé", aquell "que l'ha d'educar... és també un ésser humà". (Kant, Anthropologie in pragmatischer Hinsicht , 1798). Contràriament a les idees populars, Kant té punts de vista realistes sobre la dificultat de l'educació moral i que ha de prescindir de la prèdica, basant-se millor en un coneixement intel·ligent de la naturalesa humana. Què significa això per a avui? Amb quins objectius i mètodes poden els educadors ensenyar a actuar moralment i a arrelar actituds morals fermament en nosaltres? Fins a quin punt són realistes els objectius de Kant? Sabine Döring, professora de filosofia pràctica i Martin Sticker, filòsof especialitzat en Kant, debatran sobre Kant i la moral en un debat moderat per la filòsofa política Serena Olsaretti. 

Programació

Ateneu Barcelonès

Adreça:
Carrer de la Canuda, 6
District:
Ciutat Vella
Barri:
el Barri Gòtic
Població:
Barcelona