Home / Taller "Vincular-nos des del desig conscient. Reflexions des d'una mirada asexual", a càrrec de l'Associació Catalana d’Asexuals

Volver

Traductor de google :

En aquest taller, posarem el desig al centre per explorar-lo des d’una perspectiva més oberta i diversa. Com el vivim? Com el construïm? I si ens apropéssim al desig d’una manera més fluida i menys normativa?

A partir de les aportacions de la comunitat asexual, qüestionarem els imaginaris dominants i plantejarem diferents maneres d’entendre’l. A mesura que anem revisant els nostres esquemes individuals i col·lectius, explorarem les oportunitats que una perspectiva més flexible del desig ens pot obrir quan ens vinculem, alhora que repensem els models tradicionals de relació.

Facilitat per ACA (Associació Catalana d’Asexuals), una associació que té com a objectiu la visibilització de l'asexualitat i la defensa de models dissidents a l'al·lonorma.

Horarios

Síguenos en las redes sociales

Casal de Barri Espai 210

Sagrada Família | Adreça: C/ Padilla, 210 | Tlf: 930153733
BESbswy