Dreceres de barcelona.cat

  • ajuntament.barcelona.cat
  • meet.barcelona
  • Info Barcelona
  • Guia BCN
  • Tràmits
  • Plànol BCN
  • Canals de comunicació
  • Com s'hi va

Català (Canviar idioma)

  • Català
  • Castellano
  • English
  • www.barcelona.cat
  • Català
  • Logo Ajuntament de Barcelona
  • www.barcelona.cat
  • Ajuntament de Barcelona

Dreceres de barcelona.cat

  • ajuntament.barcelona.cat
  • meet.barcelona
  • Info Barcelona
  • Guia BCN
  • Tràmits
  • Plànol BCN
  • Canals de comunicació
  • Com s'hi va

Català (Canviar idioma)

  • Català
  • Castellano
  • English
  • Pàgina d'inici
  • Hemeroteca
  • Contacte

Marca Barcelona

Barcelona, tercer destí turístic de vols continentals, és una de les ciutats amb una reputació global més bona, com ho indiquen els principals índexs i rànquings de marques urbanes. La bona marca de la capital de Catalunya és sens dubte una gran font de prestigi i d’ingressos, però també pot comportar una reducció de la seva gran diversitat productiva en benefici exclusiu del sector turístic. Barcelona és, en definitiva, la suma de moltes Barcelones. I ara els temps li demanen d’aprofitar la riquesa de què disposa per millorar el posicionament internacional sense perdre la identitat.

Marca Barcelona

Barcelona Metròpolis

Barcelona, tercer destí turístic de vols continentals, és una de les ciutats amb una reputació global més bona, com ho indiquen els principals índexs i rànquings de marques urbanes. No obstant això, la marca Barcelona corre el perill de quedar

“Mar alegre, tierra jocunda, aire claro”

Agustí Calvet, Gaziel

Quina visió tenia Cervantes de Barcelona? Gaziel hi va dedicar un petit assaig que va aparèixer al Libro de Oro de la Exposición de Sevilla de 1930, on dóna compte de l’admiració que l’autor del Quixot sentia per la capital

Desmarcar-se de la marca

Joan Ramon Resina

La ciutat que volia ser el París del sud s’ha quedat sense espais per refugiar-se del trànsit i del soroll, per passejar sense haver de mirar aparadors, per llegir en calma, i compensa la fretura de capitalitat amb la grandesa

Imaginar una ciutat

Jaume Subirana

Vivim el triomf d’una ciutat sense sobrenom clar ni imatge unívoca però esdevinguda destí turístic internacional. Busquem una altra marca, doncs. Però, de veritat creiem que dient que Barcelona és Gaudí o el Barça o el Mediterrani o una festa

Ciutat metropolitana o ciutat de ciutats

Francesco Indovina

Barcelona s’expandeix creant constantment centres d’excel·lència fora dels seus murs, ampliant l’àrea residencial, conformant la metròpoli europea. La població resident vol una metròpoli millor i, per a això, cal més planificació. Totes les grans ciutats canvien, però no de la

Construir marca, fer ciutat

Juan Carlos Belloso

La marca d’un lloc és la reputació que té, o les associacions mentals que provoca, entre els seus diferents públics. Té un impacte fonamental en la predisposició de la gent envers tot el que aquest lloc diu, fa o proposa,

Barcelona inspira

Barcelona Metròpolis

El lema “Barcelona inspira” demana una proactivitat lligada a la creativitat, que no pressuposa tant la recepció passiva com l’impuls creatiu i la capacitat de moure els altres a fer coses. No hi ha millor entrada a una ciutat que

El secret de Barcelona

Enric Vila Delclòs

Una gran ciutat és la que fa créixer alguna cosa, la que és capaç de representar una causa que va més enllà del seu interès material. Barcelona podria defensar la causa del matís, de les minories que no necessiten posar

Barcelona-Catalunya: un ‘cobranding’ indispensable

Albert Castellón

Les marques són repertoris de significats, un sac on aboquem infinitat d’atributs i innombrables percepcions que s’ha anat omplint, en molts casos, durant anys o dècades. Però quan parlem de marques-país, la cosa es complica perquè el termini temporal d’aquest

Barcelona, on vas?

Miquel Puig Raposo

Es vol consolidar Barcelona com una ciutat capdavantera a Europa. La materialització del projecte té quatre requeriments: un hinterland amb una economia potent, comunicacions amb el món, creació de ciència i tecnologia i atractiu per viure-hi. Quina és la situació

Barcelona inspira - Barcelona inspires

Vídeo: Barcelona, una capital que inspira

Barcelona Metròpolis

El lema “Barcelona inspira” no és un simple eslògan celebratori sinó l’expressió de la necessitat d’articular i visibilitzar un “nou relat” de ciutat i de marca. “Barcelona inspira” demana una proactivitat lligada a la creativitat, que no pressuposa tant la

 

@bcnmetropolis

  • No Tweets Available
@bcnmetropolis

SUBSCRIU-TE A LA NEWSLETTER

Accepto la política de privacitat.

D’acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l’informem que les seves dades personals s’incorporaran al fitxer “Serveis d’Atenció al Ciutadà” de l’Ajuntament de Barcelona, amb la finalitat de gestionar la comunicació de l’Ens i altres tràmits. Les seves dades no seran cedides a tercers. Vostè consent expressament en el tractament de les seves dades per la finalitat indicada. Podeu exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel.lació i oposició, adreçant-vos per escrit al Registre General de l’Ajuntament: Pl Sant Jaume 2, 08002 Barcelona, indicant clarament en l’assumpte Exercici de Dret LOPD.
In accordance with Personal Data Protection Act 15/1999, of 13 th December, you are hereby informed that your personal data will be incorporated in the “Citizen Services” file of Barcelona City Council, for the purpose of managing the Council’s communication and other processes. Your data will not be assigned to third parties. You expressly consent to the processing of your data for the purpose indicated above. You may exercise the rights of access, rectification, cancellation and objection by writing to the General Registry of the City Council/Registre General de l’Ajuntament: Pl Sant Jaume 2, 08002 Barcelona, clearly indicating as reference Exercise of Right under Personal Data Protection Act.
De acuerdo con la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal, le informamos que sus datos personales se incorporarán al fichero “Servei d’Atenció al Ciutadà” del Ayuntamiento de Barcelona, con la finalidad de gestionar la comunicación del Ente y otros trámites. Sus datos no serán cedidos a terceros. Usted consiente expresamente en el tratamiento de sus datos para la finalidad indicada. Puede ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición, dirigiéndose por escrito al Registro General del Ayuntamiento: Pl Sant Jaume 2, 08002 Barcelona, indicando claramente en el asunto Ejercicio de Derecho LOPD.
Publicat sota llicència Creative Commons  | Contacte