
Laurel Halo o l'electrònica d'una nit d'estiu
14-7-2015 Nit d'electrònica a CaixaForum, amb la doble actuació de la nord-americana resident a Berlín Laurel Halo i el productor anglès Throwing Snow, que compareixen davant el públic barceloní dintre del cicle d'activitats estivals Nits d'estiu. Veniu una mica abans de l'hora del primer concert i també podreu veure una instal·lació de l'artista barceloní Kenor.
I és que Kenor va començar a crear en directe el passat 1 de juliol una peça titulada Puzzlerizm que constitueix un mural de grans dimensions on tenen tanta importància la geometria com el graffitti i el color. Kenor practica aquest estil, que es coneix amb el nom de grafuturisme i del qual és un dels més destacats representants. El públic que cada dimecres (20 h.) visiti Puzzlerizm podrà contribuir a completar el mural.
Després de l'experiència artística amb el mural de Kenor, a les 22 h tindreu una cita amb la música. No us perdeu l'ocasió de submergir-vos en les atmosferes fosques i asfixiants que crea Laurel Halo, una de les figures més destacades de l'electrònica contemporània.
Poc amant d'encasellar-se, Halo practica una dualitat d'estils on combina les atmosferes sonores de les quals us parlàvem, amb unes bases rítmiques gairebé lluminoses. Atenció, perquè els seus directes tenen força anomenada.
Tancarà la nit un jove productor britànic, Throwing Snow (Ross Tones), que ha remesclat alguns dels grans de l'escena musical actual com ara Gold Panda. Ara passa per Barcelona per tal de presentar un nou disc, Mosaic.
El dimecres, 15 de juliol, les Nits d'estiu de CaixaForum (Av. Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8) us ofereixen la possibilitat de contribuir a crear el mural Puzzleriszm (20 h; entrada lliure; places limitades) i d'escoltar l'electrònica de Laurel Halo i Throwing Snow (22 h; entrada: 6 €)