Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.

En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.

Tornar

Una festa a ritme dels Bandarres a la sala Almo2bar

Una festa a ritme dels Bandarres!

Els companys de feina que van convertir la seva banda en un fenomen d’energia i diversió arriben a la Sala Almo2bar per fer-vos ballar com mai.

Uns companys de treball que s’uneixen per crear una banda i tocar a la festa corporativa de Nadal. Sembla la sinopsi d’una pel·lícula de comèdia on tot acabarà sortint fatal. Però amb els Bandarres l’argument va ser més semblant a School of Rock, canviant l’escola per l’oficina. Perquè a aquest grup nascut el 2023 com un projecte puntual, les coses els hi han sortit bé i prova d’això és que el dissabte 29 de març els trobareu tocant a la Sala Almo2bar.

Qui són els Bandarres? Es defineixen com una banda de rock que, més que concerts, organitza festes per divertir al seu públic. Amb un caràcter trapella i desafiant, proposen covers de temes com Why Can’t I Be You?, un clàssic de The Cure, o I feel good de James Brown. I aquest és només un tast dels seus medleys, amb peces que, ben segur, us impulsaran a moure l’esquelet bojament.

Bandarres cerca precisament això, que el seu públic no pugui parar de bellugar-se i que “us deixeu la veu cantant”. No podrà ser d’altra manera amb l'energia desbocada que desprenen a l’escenari. És una banda que fusiona diferents gèneres i estils amb l’objectiu de crear un ambient d’eufòria, on la música és només una excusa per deixar-se portar. 

El seu nom, Bandarres, ja ho diu tot: no són gent de fer les coses de manera convencional. Amb una barreja de caràcter irreverent i ganes de passar-ho bé, els membres de la banda busquen que cada actuació sigui un espectacle ple de sorpreses i moments inesperats. I el dissabte 29 de març a la Sala Almo2bar no serà l’excepció. Trobareu més informació i entrades al web de l’equipament.

Data de publicació: Dimecres, 26 març 2025
  • Comparteix