
'Dirty dancing', un clàssic del cinema que ara triomfa als escenaris
L'espectacle aterra al Teatre Tívoli el 6 de desembre.
Amor, ball i música en una història que ja és un clàssic del cinema i que també ha deixat èxits per a la història en forma de cançó. Parlem de Dirty dancing. El film és de l'any 1987 -precisament aquest 2017 se n'ha fet un remake-, amb Jennifer Grey i Patrick Swayze en els papers protagonistes i la direcció d'Emile Ardolino. Però no és de la gran pantalla que us volem parlar, sinó de teatre, ja que ara podeu gaudir de Dirty dancing amb els balls i cançons en viu a tocar de les butaques. El musical, que dirigeix Federico Bellone, està de gira, i s'atura a Barcelona, en concret a l'escenari del Tívoli, el 6 de desembre.
En la trama, una jove de 17 anys està passant unes vacances monòtones amb la seva família, fins que accidentalment es troba en una desenfrenada festa a l'hotel. Captivada pels balls provocatius i els hipnòtics ritmes musicals, es llançarà a aquest món, sobretot després de conèixer el professor de ball. Les vacances, i la seva vida, canvien de dalt a baix.
Si entreu al Tívoli tornareu a escoltar temes com Hungry eyes, Hey! Baby!, Do you love me? o (I've had) The time of my life. Teniu temps fins al 28 de gener.
Per a més informació, consulteu aquest enllaç.