
Carolina Alabau arriba al Jamboree
‘Los Dioses No Rompen Corazones’ és el nou treball de l’artista catalana on transforma l’essència de la cobla amb textures actuals i una veu que deixa empremta.
L’amor, la passió i l’emoció més pura arriben a la Sala Jamboree a través de la cobla moderna de Carolina Alabau. Amb una gran càrrega expressiva i temes d’arrel, la pianista i compositora catalana puja a l’escenari per presentar el seu nou treball: Los Dioses No Rompen Corazones.
Carolina Alabau destaca per la seva veu embriagadora i un gran talent, una dupla que l’ha dut a col·laborar amb artistes molt destacats del panorama jazzístic i del folklore, com Las Migas, Mariona Escoda o Guillem Roma, entre molts altres. Una gran carrera artística que la situa com una de les grans promeses del panorama actual.
I si el 2020 Carolina llançava el seu primer àlbum de debut, Primera Mirada, el 2023 publicava el seu segon disc en solitari, produït per Javier Limón, Una Frase Imaginada. Un segon LP que va portar la compositora a ser nominada com a candidata al millor disc de música d’arrel als premis MIN de l’edició de Saragossa.
Ara arriba a la Sala Jamboree per presentar Los Dioses No Rompen Corazones, un treball molt intimista que explora la cobla amb matisos d’actualitat. L’artista descobreix així un so més madur, resultat d’una trajectòria que ha anat evolucionant entre l’experimentació i la fidelitat a les seves arrels musicals. Aquest nou disc, farcit de sensibilitat i autenticitat, reinterpreta l’essència de la cobla amb una mirada contemporània. El 2 de maig teniu una cita amb Carolina Alabau i el seu so entre clàssic i modern. Trobareu més informació i entrades a la pàgina web de la Sala Jamboree.