KRUID: de Sau-Ching Wong i Carles Castaño Oliveros

Creacio i Museus > Projecte 6

Performance immersiva i interactiva

Dimarts 2 i dimecres 3 de juliol
21.30h i 22.15h  
Pati Finestres del Museu Picasso

KRUID (Espècia) aprofita l’arquitectura del Pati Finestres del Museu Picasso per generar un mon de fantasia i unir cossos humans a formes abstractes d’estructures 3D. L’element d’inspiració rau a les històries suggerides pels palaus que conformen el Museu Picasso i el carrer Montcada que l’acull, un entorn que ha sigut i continua sent testimoni de fusions interculturals, punt de reunió i d’intercanvi de tot tipus d’experiències i mercaderies. Un carrer banyat per un munt d’olors, colors i formes que conviuen o friccionen segons el moment històric en què es troben.

KRUID ens trasllada de manera immersiva a un entorn canviant, ple de diferències, diversió, comprensió, confrontació, construcció, destrucció...  una narrativa virtual que cobra vida i crea històries gràcies a la interacció de la performer i del públic, convertint-se en la primera performance de dansa contemporània immersiva interactiva en realitat mixta que es fa al país.

Una coproducció del Teatre Tantarantana i el Museu Picasso, dins dels projecte Creació i Museus del Festival GREC 2024

Direcció immersius: Sau-Ching Wong, Carles Castaño Oliveros.

Coreògrafa i Performer: Sau-Ching Wong.

Entorns 3D: Carles Castaño Oliveros.

Espai sonor i composició: Juan Cristóbal Saavedra.

Desenvolupador: Adrián Puig Artós.

Producció executiva: Servicios Inmersivos*.

Carles Castaño i Sau-Ching Wong provenen de diferents orígens i disciplines artístiques. Es van unir recentment per a investigar un nou llenguatge artístic fent ús de la seva visió compartida per trobar nous significats i propòsits dins la fusió de virtualitat i el cos humà. Les implicacions de la tecnologia que tenim al nostre abast avui dia és el que els interessa. Utilitzant-la aconsegueixen projectes totalment immersius públic-performer-espai digital.

Amb els seus coneixements combinats creen projectes que generen preguntes i diàlegs entorn de les interaccions immersives digitals i els sentits i emocions humanes.