Tot connectant nous talents de l'audiovisual amb el món professional
18/11/2024 - 12:00 h
El DHub acull una edició nova de la Setmana del Talent Audiovisual, amb conferències, tallers i un seguit de presentacions breus de projectes audiovisuals.
El Disseny Hub Barcelona (DHub) és la principal referència en el disseny a la ciutat, però també és un dels epicentres de les indústries creatives barcelonines, com les dedicades a l’univers audiovisual. Voleu conèixer algunes de les persones i projectes que potser marcaran el futur d’aquesta escena a la ciutat? Doncs veniu a la Setmana del Talent Audiovisual, del 25 al 29 de novembre.
És l’edició que fa deu d’aquesta cita convocada pel Clúster Audiovisual de Catalunya, una xarxa d’empreses i institucions que estan dedicats a garantir la vitalitat d’aquest sector a casa nostra. Un cop l’any se centren en els talents més joves i han imaginat una manera de posar-los en contacte directe amb les empreses que treballen en l’àmbit audiovisual.
És la Setmana del Talent Audiovisual, que programa conferències i xerrades, tallers on aprendre tècniques noves, a més d’una activitat que és una de les centrals en la setmana: un pitching, nom tècnic amb el qual es coneixen les presentacions breus de projectes audiovisuals.
Entre les propostes més destacades, la conferència en la qual Joan Rosés i Joan Riedweg us parlen, dilluns, 25, sobre intel·ligència artificial. Es titula Vint casos pràctics de l’ús de la IA en continguts. Empreses líders en el sector a Catalunya (MediaPro, 3Cat, Eurecat…) protagonitzen, el dimarts, 26, la xerrada Les infraestructures i tecnologies de l’estratègia audiovisual catalana.
Un mercat de treball que posa en contacte directe el món professional i el món docent (dilluns, 25), una presentació de projectes audiovisuals de recerca (dimarts, 26) i sessions dedicades a la utilització de la narrativa audiovisual per a facilitar la inclusió formen part del programa previst.
El moment més destacat de la Setmana del Talent Audiovisual, però, serà, els dies 27, 28 i 29 de novembre, el Pitching Audiovisual Universitat-Indústria, durant el qual trenta-nou joves talents i equips de joves talents presentaran les seves propostes davant els experts de sectors diferents. Hi haurà projectes, nacionals i internacionals, de ficció, de no ficció, de videojocs i de tecnologies immersives.
Si voleu saber quin és l’estat de salut del sector audiovisual i conèixer els talents i projectes del futur, veniu a la Setmana del Talent Audiovisual, però abans consulteu al web del DHub tota la informació al respecte.